ثبت برند، علامت، لوگو، نام و علائم تجاری[+مراحل، هزینه و شرایط] – ثبت آراز

در صورت داشتن احتمال بالای ثبت نام تجاری شما، در کوتاه ترین زمان با کمترین هزینه و بهترین خدمات برندتان را ثبت می کنیم، پس به نام سابقه ما اعتماد کنید. 3-نمونه گرافیکی نشان تجاری طراحی شده که باید عکس مورد نظر را در هنگام ثبت درخواست آنلاین بارگذاری کنید. قانون گذار در ماده¬ی 2 قانون ثبت علائم و اختراعات، حق استفاده انحصاری برند را فقط برای کسی می داند که علامت خود را ثبت کند. از طرفی اداره مالکیت صنعتی اظهارنامه را از لحاظ قانونی،شرایط و مقررات درج شده، ارزیابی کرده و چنانچه علائم را شایسته ثبت بداند آن را تأیید و اجازه درج آگهی در روزنامه های رسمی را صادر می کند. در آخر اگر مالکیت صنعتی تشخیص دهد که برند یا علامت تجاری شما با قوانین موجود هیچ تضادی ندارد، علامت را ثبت، آگهی مربوط به ثبت آن را منتشر و گواهینامه ثبت را به نام شما صادر می کند. به همین دلیل ارزش برند و به ثبت رساندن آن بسیار زیاد است. برای ثبت نشان تجاری مطمئن، نام و عنوان برند تجاری از پایهایترین و مهمترین نکاتی است که بایستی درنظر گرفته شود.

در هنگام انتخاب نام برند به این موارد نیز دقت داشته باشید. بسته به نوع شرکت و علامت تجاری که می خواهید ثبت کنید، مراحل ثبت برند و هزینه محاسبه شده در سیستم می تواند کمی متفاوت باشد. برای اینکه نسبت به مدارک مورد نیاز و متناسب نوع شرکت تان اطلاعات بیشتری کسب کنید، به سایت موسسه ثبت کاف مراجعه کنید. این کار کمی زمان بر است بنابراین در صورتی که تمایلی نداشته باشید تا شخصاً به این مورد رسیدگی کنید، می توانید این کار را به متخصصان موسسه ثبت کاف بسپارید. برای استعلام گرفتن شما باید تمامی برند های ثبت شده در ایران را بررسی کنید. پس از بررسی و تایید اطلاعات و مدارک ثبت شده نوبت به پرداخت هزینه ثبتی می رسد. حال که بررسی کردیم چگونه می توان برند ثبت کرد، می توان برخی موارد دیگر که دانستن آن ها در زمینه ثبت برند خالی از لطف نیست را هم بررسی کنیم. عین علامتی که پیش از این به نام شخص یا شرکت دیگری ثبت شده باشد و یا شخص دیگری قبلا تقاضای ثبت داده و تاریخ تقاضای آن فرد مقدم باشد و یا دارای حق تقدم ثبت باشد. بعد از اینکه متقاضی هزینه حق الثبت را پرداخت کرد باید جهت اعلام نهایی نام برند تجاری به عموم، مجدد یک آگهی در روزنامه رسمی چاپ شود.

بعد از آن موجود بودن جواز فعالیت که می تواند به یکی از صورت های جواز تأسیس، پروانه ی بهره برداری، پروانه ی ساخت، جواز کسب و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهاد های نظارتی و حاکمیتی دولتی باشد، نیاز است. برای برند های خارجی باید آدرس سایت خارجی رسمی برند یا سایت خارجی رسمی که این برند در آن سایت به فروش می رسد برای کارشناسان ارسال شود. خبرخوش برای صاحبان برند این است که دیجی کالا امکانی را برای فروشندگان فراهم کرده تا نام و مشخصات برند یا علامت تجاری خود را درج کرده و محصولات را تحت نام برند خود به فروش برسانند. ۴- استفاده از نام های مختلط و نام های چند سیلابه به شرط نبودن عین شباهت یکی از سیلاب ها ثبت علامت در طبقات خاص (شلوغ) را راحت تر خواهد کرد. نکات مهم در انتخاب نام تجاری چیست؟ مدارک لازم برای ثبت برند چیست؟

مراحل ثبت برند چیست و چرا ثبت برند اهمیت دارد؟ در صورتی که در مورد مراحل ثبت برند سوالی دارید، همین حالا با مشاوران خبره ما تماس حاصل فرموده و مشاوره بگیرید. هر یکی از اشخاص حقیقی و حقوقی که خدمات یا محصولات خود را دارند میتوانند نسبت به ثبت برند در ایران اقدام کنند. البته این هزینه برای یک شخص حقیقی می باشد . هم چنان بر روی این هزینه تاثیر می گذارند. در صورت وجود چندین اکانت با نام تجاری انتخابی شما، روی علامت تجاری انتخابی خط قرمز بکشید. به گزارش برنا، از موارد با اهمیت برای دارندگان کسب و کار یا افرادی که ثبت شرکت انجام دادند، داشتن نشانی تجاری یا برندی خوش نام است. زیرا به شما راه و چاه کار را نشان می دهد و شرایط کشور مقصد را به طور کامل برای شما شرح خواهد داد. ثبت برند و مراحل آن برای تمامی شرکت ها و کسب و کارهای ثبت شده به یک صورت می باشد و تنها تفاوت موجود در مدارکی است که برای اثبات وجود شرکت و مجوز های آن ارائه می شود. یعنی باید استعلام آن را بگیرید و متوجه شوید که آیا شخص دیگری قبلا نام تجاری که برای شرکت خود انتخاب کرده اید را نگرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید