ثبت برند【نحوه سریع ثبت برند ✔️】- ارزان ترین ثبت برند✔️

سوال سوم اینکه اگه بخوام همینطوری برند ثبت کنم حتما جواز کسب لازمه؟ البته ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که بسیاری از نامهای برند، تکراریاند. پس در این زمان با توضیحاتی که انجام گرفت می توان اینگونه استنباط کرد که داشتن یک برند و علامت تجاری منحصر به فرد تا چه حدی می تواند تضمین کننده آینده شغلی شما باشد . چه علامتهایی به عنوان علامت تجاری قابل ثبت میباشد؟ انتخاب نام برند و علامت تجاری: اولین گام شما در این ابتدای کار، انتخاب نام برند است که می خواهید با آن سالها فعالیت کنید و بین مشتریان و در بازار معروف شوید. نامی که قرار است در بازار با آن شناخته شوید. پرچم، نشان های سلطنتی، علائم رسمی دولتی و نشان کشور و سازمان های بین المللی که نمونه آنها به دفتر بین المللی سازمان جهانی مالکیت معنوی اعلام شده به طور معمول قابل ثبت نیستند مگر اینکه مجوز مراجع صلاحیت دار بین المللی داشته باشند. اسم انتخابی شما باید حتما به مواردی که با دین یا کشور ارتباط دارد احترام گذاشته باشد و احترام این مسائل را از بین نبرد. علامت تجاری در حافظهی بصری افراد باقی میماند و دستاوردهای مثبتی در دراز مدت برای شما دارد.

مرحلهی بعد از طراحی لوگو و علامت تجاری، قطعا ثبت آن است. شما در واقع با انتخاب لوگو و علامت تجاری به مخاطبان و مشتریان، هویت خود را نشان میدهید. لوگو و علامت تجاری شما زمانی قابل ثبت است که هویت شما را از سایر رقبا و کسب وکارها مجزا کند. چیزی که در زمنیه ثبت برند و علامت تجاری بسیار اهمیت دارد، این است که این برند شما را کاملا از بقیه شرکتهایی که در صنعت حضور دارند، متمایز کند. لوگو شما نتواند کالاها یا خدمات شما را از کالاها و خدمات سازمان دیگر متمایز کند. لوگو شما برخلاف موازین شرعی یا نظم عمومی یا اخلاق حسنه باشد. بعد از طی مراحل بالا و پرداخت حق الثبت برند در سامانه این برند به شما تعلق می گیرد، اما نیاز است این موضوع به اطلاع عموم برسد. اما پیش از آن نکات مهمی را که در ثبت برند و علامت تجاری بایستی رعایت شود را به شما معرفی میکنیم. در صورت قصد ثبت برند و علامت تجاری چه اقداماتی انجام دادید؟ چه علامتهایی به عنوان علامت تجاری قابل ثبت نیستند؟ طبق ماده 32 قانون علامت در ثبت برند و علامت تجاری شما از برخی از علامتها برای برند خود نمیتوانید استفاده کنید.

هزینه ی تخمین زده شده ثبت اولیه پرونده که بر طبق تعداد طبقات متفاوت می باشد از ۲۴ هزار تومان برای یک طبقه و به ازای هر طبقه بیشتر این هزینه بیشتر می شود. اگر علامت مورد درخواست بصورت تصویر یا نوشته خاصی باشد ۱۰ قطعه از تصویر یا نوشته مذکور بهمراه اظهارنامه تحویل اداره مالکیت صنعتی گردد.- تذکر ۱:به تعداد هر طبقه اضافه یک قطعه تصویر مذکور باید اضافه گردد. علائمی که بسیار شبیه علامت هایی باشند که در طبقات دیگر ثبت شده اند. شبیه و ترجمه برندهای شناخته شده در صنعت مورد نظر باشد. چنانچه نام درخواستی شما مورد تایید قرار بگیرد آگهی تقاضا یا همان آگهی 30 روزه آن صادر میشود. چنانچه برند مورد نظر را در این مرحله استعلام کنید، احتمال رد شدن آن در سامانه تا مقدار زیادی کاهش پیدا میکند. بعد از اینکه مدارک خود را تکمیل کردید، بایستی در سامانه مرکز مالکیت معنوی ثبت نام کنید. ابتدا لازم است تمامی مدارک شناسایی خود را برای ثبت در سامانه آماده کنید. ثبتی نو به جهت ارتقاء آگاهی متقاضیان، آموزش تصویری ثبت برند را به صورت یک فایل پی دی اف آماده کرده است که در این قسمت می توانید آن را مشاهده کنید.

مدارکی که در ادامه برای شما آوردهایم را بایستی تکمیل کرده و برای ارائه آماده کنید. از آنجایی که هزینههای ثبت نام تجاری برای شخص یا شرکت میتواند متفاوت باشد، شما عزیزان میتوانید برای هزینه دقیق ثبت برند خود با کارشناسان ثبت ونک در تماس باشید. لطفا تا انتها همراه ما باشید. بعد از اینکه اظهارنامه خود را کامل کردید، لازم است تا 15 روز صبر کنید. زمانی که برند شما با موفقیت به ثبت رسید، بایستی نسخه کاغذی آن را نیز دریافت کنید تا مدرکی دال بر برخورداری از برند شرکتی خود داشته باشید. برای تکمیل مدارک ممکن است به مشاوره حقوقی نیاز داشته باشید که برای این منظور میتوانید با مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان وکیل پرس تماس بگیرید. بعد از ایجاد حساب کاربری، به منظور تایید آن بایستی گواهی امضا از دفترخانه اسناد رسمی دریافت کنید. اگر در زمینه ثبت برند و علامت تجاری خود دچار مشکل هستید میتوانید از تیم وکیل پرس مشاوره رایگان دریافت کنید. گواهی امضا که بایستی از دفتر اسناد رسمی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید