ثبت برند【نحوه سریع ثبت برند ✔️】- ارزان ترین ثبت برند✔️

تمامی امور ثبتی و حقوقی از جمله حراست از برند و علامت تجاری و یا استفاده دیگر افراد از برند شما را کارشناسان مجرب ایلیا بر عهده دارند و شما را در راه دفاع از حقوقتان یاری خواهند کرد پس بی دغدغه امور ثبت برند و حقوقی خود را به کارشناسان مجرب ایلیا با بیش از 18 سال سابقه بسپارید و از تخفیفات بی نظیر ثبتی بهره ببرید. این موضوع مهم را در نظر داشته باشید که میتوانید برند خود را برای سالهای طولانی و دهها سال با اقدام به موقع و پرداخت هزینههای مربوطه و برای دورههای متوالی ۱۰ ساله تمدید نمایید و از داشتن برندی با قدمت بالا و حرفهای که داشتن آن آرزوی بسیاری از رقبای شماست لذّت ببرید. به این آگهی، آگهی تقاضای علامت تجاری هم می گویند. پس برای بار دوم به عنوان آگهی رسمی ثبت علامت تجاری در روزنامه رسمی چاپ می شود که این برند در فلان طبقه به نام فلانی ثبت گردید. این مدت زمان از مجموع زمان لازم برای بررسی تقاضا توسط کارشناسان، اقدام به تشکیل پرونده حضوری، انتظار برای چاپ روزنامه رسمی و مدت سی روزه اعتراض به ثبت برند، چاپ روزنامه رسمی ثانویه و مراجعه حضوری برای دریافت سند مالکیت برند ثبت شده ناشی می شود.

در این شرایط باید مشخص شود که هر کدام از افراد مالک چند درصد برند هستند. در ادامه به بیان میزان هزینه پرداختی برای هر یک از اشخاص خواهیم پرداخت. هر دو باید به اندازه کافی واضح باشند تا مشتری بتواند فرق برند و لوگوی شما را با برند و لوگوی شرکت های دیگر تشخیص دهد. تعرفه های ثبت برند شامل، هزینه روزنامه های دو نوبت برند، هزینه اظهارنامه برند و حق الثبت و هزینه حق الوکاله وکیل می باشد. از این رو در ادامه عوامل موثر بر هزینه های ثبت برند را به طور کامل شرح خواهیم داد. توجه داشته باشید که شما برای ماندگاری در بازار به مشتری های ثابتی هم نیاز دارید. در این حالت مشتری نسبت به کیفیت محصول شما هم بی اعتماد خواهد بود. درواقع برند شما ابتدا باید توسط کارشناسان مخصوص و مرتبط با این حوزه بررسی و تایید شود. در این مطلب ابتدا مزایای ثبت برند را بیان نموده و در ادامه، مدارک الزامی برای ثبت علامت تجاری و فرایند ثبت برند به اختصار تشریح می گردد.

ببینید شما ابتدا باید استراتژی بازاریابی مشخصی داشته باشید. مثلا برای کالای تولید شده در ایران نمی توانید تقاضای برند” العراق” داشته باشید. قانون محافظت از ثبت برند به شرکت ها این امکان را می دهد تا در کمال آرامش و اطمینان به تولید و ارائه بهترین خدمات به مردم بپردازند. مثلا در بند الف ماده 6 این کنوانسیون آمده است که اگر بدون اجازه مقامات مربوطه، از علائمی مانند پرچم، نشانه های رسمی، دولتی ، خانوادگی و.. علائمی که با دیگر علامت های ثبت شده در تعارض است. به همین دلیل دیگر رغبتی به خرید محصول شما نخواهند داشت و این موضوع باعث می شود که وجه کاری شما خراب شده و باز هم سود مالی شرکت کاهش داشته باشد. همین موضوع سود مالی شما را کاهش می دهد. در همین مقاله بصورت کامل به بحث مدارک لازم برای ثبت برند فارسی و لاتین (چه حقیقی و چه حقوقی) و موضوع کارت بازرگانی پرداختهایم که توصیه مینماییم مطالعه بفرمایید. مدارک مورد نیاز برای ثبت برند فارسی و لاتین بنام شخص حقوقی (شرکت یا موسسه)، با مدارک مورد نیاز برای ثبت برند بنام شخص حقیقی (افراد)، با یکدیگر متفاوت است. و پروسه ثبت برند را در سریع ترین زمان ممکن به انجام برسانید.

ما در مسیر موفقیت، همراه بسیاری از کسب و کارها هستیم و با انجام کلیه خدمات مربوط به ثبت برند، ثبت شرکت و دیگر موارد مشابه کمک شان می کنیم. در این صورت چه تفاوتی بین محصول شما و دیگر محصولات مشابه در بازار وجود دارد. مثلا برای محصولات پلاستیکی نمی توانید برند ” پلاستیک” را به ثبت برسانید. برند و علائم تجاری باید رسمی و قانونی باشد و قابل ثبت باشد. علائم تجاری ممنوع کدامند؟ علائم توصیفی قابل ثبت نیستند. برند (برندینگ) یا علامت تجاری شامل لوگو و نام شرکت می باشد که بعد از ثبت فرد دیگری قادر به ثبت آن نیست . اگر برند تایید شود نیز از فرد متقاضی هزینه ای به عنوان حقوق ثبت علامت تجاری گرفته می شود. به موجب همین امر داشتن یک برند قدرتمند باعث می شود تا هزینه ها و تعرفه های یک شرکت به واسطه اجتناب از سرمایه گذاری های نامناسب و بی هدف به صورت کاملاً محسوسی کمتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید