ثبت برند تجاری و راهنمای دقیق هزینه ثبت علائم تجاری سال 1400

برند یک تشکیلات تجاری جزئی از دارایی آن مجموعه به حساب می آید و ارزش برند می تواند بیشتر از ارزش همه دارایی های فیزیکی یک شرکت نیز باشد. طبقه ٩- اسباب و آلات علمی دریانوردی مساحی عکاسی سینمایی بصری وزن کردن اندازه گیری علامت دادن کنترل ومراقبت (نظارت) نجات و آموزش اسباب و لوازم هدایت قطع و وصل تبدیل ذخیره سازی تنظیم یا کنترل جریان برق آلات واسباب ضبط ماشینهای فروش خودکار و مکانیسم دستگاههایی که با سکه کار می کنند صندوق های ثبت مبلغ دریافتی ماشینهای حساب تجهیزات داده پردازی و رایانه ای دستگاه آتش نشانی . برای علامت تجاری خود باید نامی انتخاب کنید. توجه داشته باشید باید تصویر برند یا لوگو را نیز در سایت بارگذاری کنید. توجه داشته باشید باید هزینه های لازم را در هر مرحله پرداخت نمایید. اگر بعد از چاپ اطلاعیه لوگوی خود در روزنامه، اعتراضی برای آن وجود داشته باشد، هزینه مربوطه برای بررسی این ادعا هم باید پرداخت شود. برای آنکه برند خود را در اختیار کارشناسان مربوطه برای بررسی های لازم قرار دهید، نیاز به نمونه ای از برند مدنظر شما خواهد بود. پس از آنکه به اداره مربوطه مراجعه کردید، پرونده ای برای شما تشکیل می شود. پس از تکمیل فرم برای شماره ای که در سایت ثبت کرده اید، پیامکی مبنی بر ثبت درخواست و اظهارنامه برای شما ارسال می شود.

اگر مایل به ارتباط با ما هستید با شماره تلفن موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. پس از پرداخت هزینه حق الثبت، با مراجعه به اداره ثبت علامت تجاری، قادر به دریافت سند برند و لوگو خود هستید. این هزینه به تعداد طبقات، حق ثبت، درج در روزنامه و فاکتورهای دیگر بستگی دارد. چاپ این روزنامه بین یک هفته تا ده روز طول خواهد کشید. پس از گذشت یک ماه از چاپ آگهی، اگر اعتراضی به آن وارد نشود، باید هزینه روزنامه نوبت دوم را بپردازید که درخواست شما چاپ شود. تبلیغاتی که با کم ترین هزینه بهترین ورودی را به شما بدهد. یکی دیگر از هزینه هایی که به عنوان آخرین مرحله در ثبت برند به شمار می رود، مبلغ پرداختی به پیک خواهد بود. با استعلام برند از هدر رفتن وقت و هزینه خود جلوگیری می کنید و مراحل ثبت برند و لوگو را با سرعت بیشتری طی می کنید.

مشخص کردن بازار هدف ، میزان سهمی که از بازار هدف می خواهید ، چقدر در آمد برای برندتان پیش بینی می کنید و … برای اینکه در طول مراحل ثبت برند و لوگو با مشکلی روبرو نشوید و به سرعت کارتان پیش رود بهتر است از قبل به جمع آوری مدارک مورد نیاز بپردازید. سامانه آنلاین پایدار با جمع آوری این افراد متخصص سعی کرده است تا مشاوره آنلاین و رایگان را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن برند خود را به صورت کاملا خلاقانه و معتبر به ثبت برسانید. امروزه اغلب صاحبان حرف و مشاغل می دانند که داشتن یک اسم و نشان تجاری ماندگار چه تاثیری بر کسب و کار آنها خواهد داشت اما تعداد زیادی از همین افراد هنوز به اهمیت ثبت علامت و حفاظت از آن پی نبرده اند. ،علایمی که قبلاَ خود یا مشابه آن به ثبت رسیده باشد، علائم منافی عفت عمومی ونظم و انضباط اجتماعی و علائمی که دارای اسم و عبارت عمومی باشد و دولت استعمال آن را تحت علامت تجاری منع کرده باشد قابل ثبت نمی باشد. برند ملی تصویری خاص ازارزش ها و فرهنگ های منحصر به فرد یک کشور را به منظور ارتقاء آن در سطح بین المللی ارائه می دهد و سبب تمایز یک کشور با سایر کشورهای دیگر جهان می شود.

نام تجاری انتخابی باید یکتا و منحصر به فرد بوده و اجازه استفاده از اسامی تکراری و ممنوع شده از جانب مراجع ذیصلاح را ندارید. جهت ثبت علامت نام ایرانی برای محصولات ایرانی برگزینید . برند، لوگو یا علامت تجاری چیست؟ قصد داریم در زیر به شرح تمامی مراحل ثبت برند و لوگو بپردازیم که شما را در رسیدن به هدفتان یاری کنیم. قصد داریم برای آشنایی با ریز مراحل ثبت برند و لوگو به شرح موارد گفته شده بپردازیم. ابتدا استعلام بگیرید که شبیه یا عین برند شما وجود نداشته باشد؛ در این صورت اجازه ثبت به شما داده نمی شود. 2. قبل از ثبت برند و لوگو استعلام بگیرید! البته با رعایت یک سوم اندازه نوشته کلمه لاتین نسبت به اندازه عنوان فارسی آن هر دو در یک لوگو قابل ثبت است و نیازی به کارت بازرگانی جهت ثبت برند لاتین ندارد. مراحل ثبت برند و لوگو با دانستن اطلاعات نوشته شده در این مقاله چندان دشوار نیست. ثبت علائم تجاری از نظر قانونی در بیشتر موارد واجب نیست اما همانگونه که در بالا اخطار دادیم در صورتی که برند خود را ثبت نکرده باشید و مشکلی قانونی ایجاد شود، قانون نمی تواند هیچ کمکی به فرد کند، پس توصیه می شود که برای جلوگیری از مشکلات بعدی، ثبت علائم را قبل از شروع کار تجاری خود انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید