ثبت برند – ثبت برند در ایران توسط متخصصین حرفه ای☑️☑️☑️

هنگامی که پرونده شما در وضعیت ثبت شده، تایید میشود یعنی اینکه هیچگونه مشابهت یا نقصی در آن وجود نداشته است و شما میتوانید به دنبال چاپ آن در روزنامه باشید. علت اینکه برند در روزنامه چاپ میشود این است که اگر ادعایی در خصوص آن وجود دارد، توسط مالکان احتمالی مشخص شود. در آگهی دومی که در روزنامه چاپ میشود، شماره ثبت علامت تجاری نیز درج میشود. شما از طریق وکیل تجاری و یا شخصا میتوانید شکایت خود را تنظیم کرده و اعتراض کنید. در اینجا بایستی به کمک یک وکیل ثبتی برای اخذ انحصار آن اقدام نمایید. برای تکمیل مدارک ممکن است به مشاوره حقوقی نیاز داشته باشید که برای این منظور میتوانید با مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان وکیل پرس تماس بگیرید. لازم است تا برند شما به اداره مالکیت صنعتی فرستاده شود و کمی مراحل اداری و حقوقی بر روی آن انجام گیرد. در این مقاله به مزیت های کلی که ثبت علامت تجاری دارد، اشاره شده است، هم چنین مواردی که باعث می شود هر چه سریعتر برند خود را ثبت کنیم نیز آورده شده و به مراحل و مدارکی که برای ثبت علامت تجاری در سازمان اسناد و املاک کشور ، مورد نیاز می باشد، پرداخته شده است.

این سامانه جهت ثبت علائم تجاری در نظر گرفته شده است و شما می توانید بدون مراجعه ی حضوری به اداره ی ثبت علائم تجاری، علامت خود را ثبت نمایید. اول اینکه برند مورد نظر جزو علائم ممنوعه اعلام شده نباشد. سومین گام از مراحل ثبت برند فراهم نمودن مدارک مورد نیاز آن است که در ادامه همین مقاله مدارک ثبت برند و علامت تجاری را بصورت مفصل و کامل شرح دادهایم. مدارک لازم برای ثبت برند، لوگو و علامت تجاری چیست؟ هنگامی که شما برای ثبت برند و علامت تجاری درخواست میدهید، پرونده شما در چند حالت مختلف قرار میگیرد. کسی که نام تجاری را ثبت می کند، با ثبت آن، مطمئن است که هیچ کس دیگری، حق استفاده از آن نام و نشان را ندارد. مشتریان مختلف برای عقد قرارداد با شرکت با دیدن برند آن از کار خود مطمئن می شوند زیرا برند نشان دهنده تخصص و حرفه ای بودن شرکت می باشد.

پس در نتیجه ثبت برند یا به عبارتی داشتن یک نام تجاری (انتخاب نام برند) می تواند به بهره وری و حاشیه امنیتی شرکت ها و ارگان ها و کارخانجات کمک کند. در این حالت همانطور که از اسمش پیداست، پرونده شما برای ثبت برند و علامت تجاری رد شده است. همچنین برند نباید به گونه ای طراحی شود که مشتری را گمراه کند. شما میتوانید ثبت برند را هم به صورت شخصی و هم به صورت شرکتی انجام دهید. مرحلهی اول از ثبت برند و علامت تجاری، انتخاب نام برند است. بعد از چاپ دوم عملا برند شما تایید شده است و باید مرحلهی بعدی را انجام دهید. مرحلهی بعدی از سلسله مراحل ثبت برند، مرحله تکمیل مدارک است. 7. قرارداد دو نسخه خواهد بود که یکی از آن ها را باید خودتان نگهدارید و دیگری را در کنار مدارک خواسته شده و همچنین هزینه گفته شده به مرکز مجدداً ارسال کنید. ثبت اظهارنامه هزینه هایی را به دنبال خواهد داشت که هزینه این اظهارنامه برای اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت می باشد. وکلای حقوقی ما در مجتمع ثبت شرکت و برند ایلیا آماده ارائه خدمات سریع حقوقی و ثبتی در کم ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه ها می باشد.

شما بایستی نامی را برای برند خود استفاده کنید که از قبل انتخاب نشده باشد و مغایر با ارزشها و قوانین اسلامی نباشد. نام برند در واقع نامی است که شما برای خود انتخاب میکنید. ثبت برند در تمامی کسب و کارهای کوچک یا بزرگ یکی از مهمترین کارهایی است که هر شخصی باید در ابتدای فعالیت خود انجام دهد. نکته: چنانچه قصد ثبت لوگویی را دارید که سه بعدی است بایستی آن را در قالب فایل گرافیکی دوبعدی یا سه بعدی به نحوی که از شش زاویه متفاوت تهیه شده باشد، ارائه دهید. چنانچه برند مورد نظر را در این مرحله استعلام کنید، احتمال رد شدن آن در سامانه تا مقدار زیادی کاهش پیدا میکند. شما شخصا میتوانید برای ثبت برند خود درخواست دهید و مراحل آن را یک به یک پیگیری نمایید. اظهارنامه شما توسط سه کارشناس اداره به نوبت بررسی می گردد و پیامک تایید آن برای شما ارسال می شود البته در صورتی که تمام مراحل را به صورت کاملا اصولی طی کرده باشید! البته ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که بسیاری از نامهای برند، تکراریاند. مدارکی که در ادامه برای شما آوردهایم را بایستی تکمیل کرده و برای ارائه آماده کنید. شما بایستی بعد از اینکه نام برند خود را انتخاب کردید، در مورد قابلیت ثبت آن استعلام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید