ثبت برند قطعی همراه با موسسه حقوقی تدبیر پویان رهام

به این طریق که باید برند مزبور را طبق قانون در اداره ی ثبت شرکت ها و علائم و اختراعات به ثبت رساند. برای همین منظور ماده ی 2 قانون ثبت علائم و اختراعات مقرر داشته است که: «حق استعمال انحصاری برند فقط برای کسی شناخته خواهد شد که علامت خود را به ثبت رساند.» .برای ثبت برند لازم است که کلیه ی مدارک لازم قانونی فراهم باشد و با رعایت کامل مقررات، مراحل قانونی ثبت برند طی شده باشد. همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم اشخاص حقیقی و حقوقی با یکدیگر تفاوت هایی دارند که برای ثبت برند نیز این وجه تمایز شامل حال آن ها خواهد شد. زمانی که برای ثبت برند مادرید تصمیم می گیرید، بایستی ابتدا رضایت کشور خود را بدین منظور جلب نمایید. در صورت تایید علامت : پرونده و اطلاعات هیچ نقصی ندارد، مقایرت و مشابهت ندارد و برای صدور آگهی تقاضای ثبت علامت تجاری اقدامات بعدی انجام می شود . 3. چنانچه متقاضی ثبت برند ، برای ثبت علامت تجاری خود از حروف انگلیسی استفاده کرده باشد می بایست کپی کارت بازرگانی خود را حتماً ارائه دهد؛ در غیر اینصورت نیاز به آن نیست.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت نشان تجاری و ثبت شرکت با مشاورین ما در ارتباط باشید . موسسه فرداد رسا با دارا بودن کارگروه متخصص ثبت شرکت و برند و حضور مشاوران حقوقی و ثبتی کار آزموده یکی از بهترین راهنمایان شما در زمینه انتخاب و طراحی انواع علائم تجاری متقاضیان محترم می باشند . اگر از نظرات کارشناسان و مشاورین شرکت های خدماتی ثبت برندینگ در این زمینه بهره نگیرید به احتمال زیاد نام انتخابی شما توسط اداره ثبت علامت رد خواهد شد و این کار منجر به تعویق افتادن کار ثبت نام و نشان تجاری شما خواهد شد، پس چه بهتر است قبل از تکمیل کردن اظهارنامه در این زمینه با ما مشورت بگیرید تا وقت و انرژی شما در این زمینه گرفته نشود. الصاق یک نمونه از علامت به محلی که به این امر اختصاص داده شده است. برند تجاری شما در کنار یک شکل یا لوگو قابل ثبت می باشد. بعد از اینکه ثبت برند بلامانع تشخیص داده شد و اصل مدارک یا کپی برابر اصل آن به اداره تحویل داده شد، در سامانه ثبت برند به شما اجازه داده می شود که حق الثبت برند را پرداخت نمایید. بعد از آماده کردن همه شرایط لازم برای ثبت کردن علامت تجاری و اسناد لازم برای آن، متقاضی باید در سامانه مالکیت معنوی برای ثبت علامت تجاری خود اقدام کند که شامل هزینه کمی است.

منظور از طبقه برند به معنای واضح تر این است که برای سهولت در قانون گذاری ثبت شرکت و برند تجاری محصولات و یا خدمات را بر اساس شباهت هایشان تقسیم بندی می کنند. استعلام آنلاین از طریق مراجعه به وب سایت موسسه ثبت کاج پیشنهادی است که بدون صرف هزینه اضافی این کار را برای شما تسهیل می کند برای استفاده از سامانه استعلام آنلاین برند قبل از ثبت به هیچ گونه تخصصی نیاز ندارید. مابقی مراحل ثبتی برند و علائم تجاری از طریق کارشناس موسسه فرداد رسا پیگیری میشود که شامل تنظیم تخصصی اظهارنامه ثبت برند ، تعیین طبقات کالاهای درخواستی با بررسی جواز شما و نیاز متقاضی ثبت نام سامانه ای و ارسال مدارک لازم به اداره مالکیت صنعتی می باشد . در این زمان برای شما امکان واریز هزینه روزنامه رسمی نوبت اول که به آگهی تقاضای علامت تجاری موسوم است فراهم میشود. را ثبت کند. برای کسب اطمینان باید اطلاعات را بازبینی و تایید کند. علاوه بر این در متن تمدید ثبت نام برند باید مشخصات برند از جمله لوگو، رنگ قید شود.

هزینه ثبت نام برند تجاری چقدر است؟ از آنجایی که حجم برندهای ثبت شده در اداره مالکیت معنوی در طی دهه های اخیر به صورت وسیعی افزایش پیدا کرده است، لذا در حال حاضر انتخاب علائم تجاری یا برند بسیار دشوارتر از گذشته شده است. چنانچه پرونده شما دچار نقص باشد رفع نقص میگردد و در آخر پرداخت مبالغ دولتی به ادره مالکیت صنعتی با گذر مدت زمان مقرر و انتشار آگهی ثبت برند وکیل پرونده ثبت علامت شما به اداره رفته و تشکیل پرونده می دهد و آگهی تقاضای ثبت برند را تحویل می گیرد . مدارک مورد نیاز را آماده نموده و آن ها را اسکن نمایید تا در حین انجام کار دچار مشکل نگردید. انتخاب و ثبت نام تجاری جزو اصلی ترین کارهایی است که باید پیش از شروع هر کسب و کاری به آن توجه داشته باشید. ثبت برند یا نشان تجاری در ایران و خارج از کشور، یکی از خدمات آگاه ثبت می باشد و می توانید با ارزان ترین قیمت در سریع ترین زمان، علامت تجاری خود را بصورت رسمی و قانونی به ثبت رسانید. یکی دیگر از رایج ترین سوالات در مورد ثبت نام تجاری، نحوه تمدید آن است.

دیدگاهتان را بنویسید