ثبت برند – هزینه ثبت برند و علامت تجاری – ثبت نشان و لوگو فوری

طی 30 روز از تاریخ انتشار آگهی روزنامه اگر اعتراضی در این خصوص مطرح نشود، می توانید هزینه حق الثبت را پرداخت و برند را در روزنامه دوم آگهی نمایید. 10 الی 15 روز کاری زمان خواهد برد تا روزنامه رسمی داخل سایت قابل پیگیری و بصورت کامل چاپ شده باشد. در این مطلب قصد داریم مراحل ثبت برند را به صورت کامل به شما توضیح دهیم ، شما به عنوانِ یک صاحبِ برند درخشان در هر صورت باید ازحریمِ هوشمندی خود محافظت کنید . در صورتی که کار خود را به موسسه فرداد رسا بسپارید کلیه مراحل فوق الذکر توسط وکیل ثبت علامت تجاری برای شما به انجام خواهد رسید. اگر علامت تجاری شما به زبانِ لاتین باشد نیاز است تا کارتِ بازرگانی که به نامِ صاحبِ پروانه کسب است به اداره ثبت برند تسلیم شود . نکته مهم:اگر فرد متقاضی در ثبت علامت تجاری خود از حروف انگلیسی استفاده کرده باشد لازم است کپی کارت بازرگانی خود را ارائه دهد در غیر اینصورت نیاز به کپی آن نیست. مهم ترین اصل برای به ثبت رساندن آن است.پس از آن باید به اصیل و قابل ثبت بودن آن توجه داشت که می توان با یک استعلام ساده متوجه آن شد.

1. برندینگ توجه و آگاهی را برای کسب و کار افزایش می دهد : مهم ترین و با اهمیت ترین خاصیت ثبت برند برای هر کسب و کار، افزایش آگاهی مردم و مشهوریت کسب و کار می باشد. مدارک ثبت برند با توجه با حقیقی و حقوقی بودنِ اشخاص متفاوت است و ارتباطی با مراحل ثبت شرکت ندارد . مجتمع سورنا ثبت یزد در سال ۱۳۹۲ متشکل از دانش آموختگان حقوقی و بازار تاسیس شده و اکنون بعد از ۶ سال مفتخر است زینده جامع ترین و تخصصی ترین موسسه ثبت برند در یزد و شهرستانها باشد.این مرکز با توجه به تحولات و عوض شدن شرایط حاکم و قوانین موضوعه و فرآیند های قانونی و عرفی ثبت برند ، همواره آخرین اطلاعات پیرامون مباحث مرتبط با برند را در اختیار مشتریان عزیز قرار داده و افتخار همکاری با بزرگترین صنایع موجود در یزد اعم از صنایع غذایی ، تاسیسات و مصالح ساختمانی و کاشی و سرامیک را دارد. با توجه به اینکه در زمان تاسیس مجتمع ، تعداد موسسه ثبت برند در یزد که به صورت جامع و با اطلاعات کامل در خدمت همشهریان عزیز باشد ، خیلی کم بود و همین امر موجب به ضرر افتادن شرکتهای بزرگ یزدی شده بود و باب کلاه برداری شرکتهای سودجو به خصوص شرکتهایی که از پایتخت روانه شهر ما شده بودند ، در همان بدو تاسیس مجتمع ، مورد استقبال صنایع مختلف شهرستان شد.

افتخار ما همکاری کامل با شرکتها و صنایع مختلف یزد و همچنین همکاری متقابل با اداره ثبت علائم تجاری در جهت عدم زیان ها و سودجویی های حقوقی و ثبتی میبشاد. 8 از برندِ محصولتان به همراهِ شرحِ کامل پیشینه و علتِ انتخاب این نام برای برندتان . نماد ثبت برند جهانی R می باشد و این علامت نشانی از هویت جهانی برند شما دارد. ثبت برند در طبقات مختلف مواد غذایی و صنعتی نیاز به مجوز دارد؟ برای مشخص نمودن حوزه فعالیت و سهولت در اخذ علائم تجاری، طبقات ثبت برند به صورت بین المللی مشخص شده اند و متقاضی می تواند طبقه کالای خود را از بین موارد زیر انتخاب کند. طبقه 17 – لاستيك، كائوچو، صمغ، آزبست (پنبه نسوز)، ميكا (سنگ طلق) و كالاهاي ساخته شده از اين مواد كه در طبقات ديگر ذكر نشدهاند؛ پلاستيك داراي شكل و قالب خاص براي استفاده در توليد ساير كالاها؛ مواد بستهبندي، درپوشگذاري، انسداد و عايقبندي؛ لولههاي قابل ارتجاع غيرفلزي.

پس از ورود به بخش تمدید، موضوع “درخواست تمدید” را وارد نماید و سپس یک متن درخواستی تکمیل نماید. بعد از تکمیل تمامِ فرم ها، رمز عبور و نام کاربری دریافت می کنید. دقت کنید که به محضِ دریافت این رمز از آن لحظه به بعد از طریق آن، تمامِ اطلاعات مربوط به نوبت دهی به شما اطلاع رسانی می شود. 2. تکمیل اظهارنامه به دو روش انجام می شود که یکی از آن ها مراجعه مستقیم متقاضی به اداره ثبت علائم تجاری و ارائه درخواست کتبی جهت ثبت علامت تجاری است و دیگر تکمیل مجازی آن می باشد. مرحله بعدی تشکیل پرونده و تکمیل مدارک مورد نیاز است که به شرح زیر می باشد. 4- در این مرحله لطفا وارد سایت مرکز مالکیت معنوی شوید و گام های مربوط به اظهارنامه ثبت برند را با دقت تکمیل کنید. کپی برابر با اصلِ جوازِ کسب و یا پروانه بهره برداری . 2. علائم تائیدی : این علامت ها در قبال رعایت و اجرای یکسری از استانداردهای تعریف شده به تولید کننده و یا ارائه کننده خدمات اعطا می شود. درمقابل اگر چنانچه محصولات از کیفیت نه چندان مطلوبی برخوردار نباشند، به همان نسبت اعتبار برندینگ افت خواهد کرد. چنانچه تمامِ مراحل بدونِ نقص طی شود، به شما پیامی با مضمونِ بلامانع بودنِ تقاضای ثبت برند شما ارسال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید