ثبت برند – هزینه ثبت برند و علامت تجاری – ثبت نشان و لوگو فوری

ممکن است برای دریافت وام مفید باشند. و پروسه ثبت برند را در سریع ترین زمان ممکن به انجام برسانید. در ابتدا صاحب برند باید وارد سایت شود و گزینه تمدید را انتخاب نماید. ثبت برند و هرآنچه باید درباره آن بدانید. اما لوگو یک تصویر است که به یاد آوردن آن آسان تر خواهد بود. نکته: در صورتی که در تصویر علامت یا نام مورد نظر شما جهت ثبت، کلمه یا حروف لاتین استفاده نشده باشد، ارائه ی کارت بازرگانی الزامی نخواهد بود. آیا جهت ثبت علائم تجاری داشتن شرکت الزامی است ؟ لازم به ذکر است که اگر در روند تمدید ثبت نام تجاری، نقصی وجود داشته باشد از سوی سایت تحت یک پیامک و یا ارسال ایمیل، ابلاغیه ای تحت عنوان اصلاح داده های ثبتی ارسال می شود. منظور از طبقه برند به معنای واضح تر این است که برای سهولت در قانون گذاری ثبت شرکت و برند تجاری محصولات و یا خدمات را بر اساس شباهت هایشان تقسیم بندی می کنند. شرکتها را تشویق میکنند در حفظ یا بهبود کیفیت محصولات سرمایهگذاری کنند. دانش بنیان و هرآنچه باید درمورد این شرکتها باید بدانید. شرکتها را قادر میسازد محصولاتشان را از یکدیگر متمایز سازند.

یا اینکه روند ثبتی برند و علائم تجاری خودتون رو به فرداد رسا بسپارید و از خدمات مشاوره رایگان و همراهی تا صدور گواهینامه برند خود بهرمند شوید . ثبت برند در ایران در اداره مالکیت معنوی کشور انجام می شود و تمامی مدارک باید به اداره واگذار شده تا تمامی امور به صورت قانونی انجام شود. بعد از اینکه متقاضی اظهارنامه را تکمیل می کند و مراحل را به طور کامل انجام می دهد؛ تمامی مدارک، متن و اطلاعات وارد شده توسط چندین نفر بررسی می شود. برای اطلاع دقیق از هزینه ثبت برند و ثبت لوگو و مشاهده تمامی جزئیات مربوط به آن، همین مقاله را مطالعه بفرمایید. به طور مثال در صورتی که یک شرکت بخواهد در چندین طبقه از جمله مصارف نساجی و فروش فرش و گلیم و همچنین انواع پوشاک فعالیت داشته باشد و برند ثبت کند باید هزینه هر یک از طبقات را به طور جداگانه پرداخت کند.

در صورتی که متقاضی شخص حقوقی باشد؛ هزینه ی اولین طبقه ۴۸۰۰۰ تومان می باشد .هزینه مربوط در هر طبقه اضافی برای یک شخص حقیقی، ۲۰۰۰ تومان و برای یک شخص حقوقی ۴۰۰۰ تومان می باشد. جدا از هزینه اظهارنامه هر طبقه از محصولات و یا خدمات، باید هزینه ای بابت ثبت آگهی در روزنامه رسمی پرداخت شود. علامت یعنی هر نشان قابل رؤیتی که بتواند کالاها یا خدمات اشخاص حقیقی یا حقوقی را از هم متمایز سازد. علامت جمعی یعنی هر نشان قابل رؤیتی که بتواند مبدأ و یا هرگونه خصوصیات دیگر مانند کیفیت کالا یاخدمات اشخاص حقیقی و حقوقی را که از این نشان استفاده میکنند متمایز سازد. منظور از طبقات تعداد حوزه های کاری می باشد. به منظور این کار می توانید از طریق روش های ارتباطی با ما بصورت رایگان، مشاوره ثبت برند و لوگو را دریافت کنید. در حقیقت پس از آنکه اظهارنامه ثبت نام برند تجاری توسط کارشناس “بلامانع” تشخیص داده شد؛ باید آگهی در روزنامه رسمی چاپ شود. با توجه به آنکه تقریباً اکثر قریب به اتفاق اقدامات لازم و مراحل ثبت برند در ایران کاملاً بصورت آنلاین و اینترنتی انجام میشود، باید بگوییم که در بدو امر لازم لازم نیست به جایی مراجعه کنید.

پس از آن باید به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنید تا اطلاعات وارد شده در سامانه تایید شود . یکی دیگر از موضوعات اصلی در مورد ثبت نام برند تجاری، هزینه آن می باشد. نام برند فقط باید هر ده سال یک بار تمدید شوید و بر خلاف نام شرکت، به دادن مالیات و عوارضی نیازی ندارد. اما چنین نیست، شما هر 10 سال باید این گواهی را تمدید کنید. ثبت برند تجاری یا ثبت علامت تجاری در سال 1400 چه مراحلی دارد و مدارک لازم برای ثبت آن چیست؟ مردم باید با برندها ارتباط بگیرند و حس مالکیت نسبت به آن ها بیابند. برند های قابل ثبت را می توانید از کارشناسان مجتمع حقوقی ایلیا بخواهید تا آن ها با بهره مندی از تجارب خود در برندینگ راهنمای شما باشند. لذا چنانچه گفته شد، اداره ی مالکیت صنعتی، اظهارنامه را از لحاظ انطباق با شرایط و مقررات مندرج در این قانون بررسی می کند و در صورتی که علامت را قابل ثبت بداند، اجازه ی انتشار آگهی مربوط به آن را صادر می کند. ثبت اظهارنامه هزینه هایی را به دنبال خواهد داشت که هزینه این اظهارنامه برای اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت می باشد. نام تجاری یعنی اسم یا عنوانی که معرف و مشخصکننده شخص حقیقی یاحقوقی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید