ثبت برند و مدارک ثبت برند به صورت آنلاین با طراحی لوگو تجاری

پس از گذراندن مراحل تایید هویت متقاضی و همچنین تایید حساب کاربری، میتوانید برای ارائهی اظهارنامهی ثبت علامت تجاری، از طریق همان وبسایت قبلی و با ورود به حساب کاربری، اقدام کنید. لازم به ذکر است، قبول یا رد شدن اظهارنامه نیز از طریق ایمیل و پیامک به فرد دریافتکنندهی ابلاغ، ارسال میشود. چنانچه مجوزی به نام شرکت وجود ندارد و شرکت رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل به صورت شخصی داشته باشند برای ثبت قابل قبول می باشد. هنگامی که اظهارنامه برند و علامت تجاری خود را در سامانه ارسال می نمایید این اظهارنامه در نوبت و صف بررسی کارشناسان (۳ کارشناس) و همچنین رئیس اداره علائم تجاری در سامانه مرکز مالکیت معنوی قرار می گیرد و در واقع نوبت شما و این موضوع که اظهارنامه علامت تجاری چند نفر قبل از شما در صف انتظار بررسی است، تعیین کننده مدت زمان ثبت نهایی برند مورد نظرتان است. اظهارنامه و درخواست شما می بایست تنظیم شود و تمام مدارک را مطابق با فرمت های تعیین شده در سایت ثبت برند آپلود کنید. با این تفاسیر از آنجایی که شرکت و یک کسب و کار تجاری با یک برند معرفی می شود؛ در این صورت باید بسیار هوشمندانه انتخاب شود و در صورت لزوم باید چندین نام را برای برند خود به ثبت برساند.

شما با یک کلیک و رفتن به صفحه استعلام برند، می توانید برند مورد نظر خود را وارد کرده و از بودن یا نبودن آن اطمینان حاصل کنید. بعد از اینکه لوگو و برند مورد نظر خود را چک کردید، نسبت به تهیه مدارک و گواهی های لازم ثبت نشان تجاری اقدام کنید. به این طرح ها، لوگو یا نشانه و آرم و همچنین نشان تجاری نیز می گویند که با هدف برقراری ارتباط و ایجاد حس اعتماد در مخاطب طراحی شده اند. همه روزه طرح ها و شکل ها و علامت های مختلفی را مشاهده می کنیم که بر روی دیوارها، اجناس مختلف، سر در املاک تجاری، رستوران ها و سردر مکان های مختلف وجود دارند. شرایط و مدارک لازم برای ثبت برند تجاری، هزینه های مورد نیاز، مراحل ثبت، آموزش و راهنمای کلی قوانین و مقررات آن، از مهم ترین مواردیست که به آن اشاره خواهیم کرد. راهنمای ثبت برند تجاری: ما در این مطلب به شما می گوییم برند چیست، ثبت یک برند و علامت تجاری چه مزایایی برای صاحب آن ایجاد می کند، برای ثبت برند باید کجا رفت و چه مدارک و شرایطی دارد. لوگو نقشی کلیدی در خلق یک برند را بازی می کند و در واقع مخاطبین یک برند، آن را براساس نام و تصویری که در ذهنشان ساخته شده، می شناسند.

برای ثبت برند در استان تهران لازم است مدارک مربوطه را ارائه دهید. تصور کنید با استفاده از نشان تجاری و لوگویی خاص، تولید کننده کالا و یا محصولی با کیفیت هستید و یا خدماتی خاص و حرفه ای ارائه می نمایید، به گونه ای که کیفیت و تعهد خدمات و کالاهای ارائه شده و تولید شده از سوی شما زبانزد، محبوب و مشهور است. ما در پارماتیک به شما خواهیم گفت که قبل از ثبت نشان تجاری خود بهتر است چه کارهایی کنید. باشد و ده ها فاکتور قانونی دیگر که در ثبت برند یا علامت تجاری باید مد نظر باشد. در اینجا لازم است که همراه با ثبت اظهارنامه، متن اعتراض خود را نیز بنویسید. واژههای توصیف کننده. اینها کلماتی هستند که معمولآ در تجارت به منظور توصیف محصول مورد نظر بکار میروند. لازم است ابتدا نامی که به عنوان برند میخواهید برای محصول ویا خدمت مورد نظرتان انتخاب کنید، را مشخص میکنید.

در مثال بالا اگر بعد از شهرت خط تولید لباس ورزشی مورد نظر، اگر فردی تصمیم به ثبت کردن آن برند بگیرد، احتمال این وجود دارد که فردی که این لباس ها را در اصل طراحی کرده تمام حق خودش در ارتباط با کار خود را از دست بدهد. در پاسخ به پرسش مطرح شده باید گفت که لازمه شکل گیری یک برند، داشتن نام و لوگوی منحصر به فرد برای آن برند است اما این به آن معنی نیست که لوگو و برند هر دو یک چیز باشند. مشورت با یک متخصص لوگو هم میتواند در این زمینه به شما کمک کند. هم اکنون که شما این مقاله را مطالعه می کنید، میلیون ها برند در عرصه بازار های جهانی در حال مبادله کالا و خدمات خود هستند. چون لوگویی که می سازید نمادی از اعتبار کسب و کار شما می باشد و اولین المان برای تثبیت جایگاه شما در بازار رقابتی است پس شدیداً توصیه می شود که اقدام به ثبت آن لوگو فرمایید. اگر رقیب شما برندتان را در این حالت به نام خود ثبت کند عملاً بازار را به نفع خود مصادره کرده است. فرض کنید این بار نام یک برند ایرانی مانند «اسنپ» را میشنوید یا در خیابان یکی از بنرهای تبلیغاتی آن را مشاهده میکنید.

دیدگاهتان را بنویسید