راحت ترین ثبت برند در تهران – موسسه حقوقی ثبت نوول

در این بخش بنا داریم درباره اشخاص حقیقی این هزینه ها را بررسی کنیم. در واقع، با ثبت برند قطعی حق استفاده از آن برای اشخاص ثالث نیز فراهم خواهد شد. پس از پایان این مدت 10 ساله، یک مهلت 6 ماهه برای تمدید برند در نظر گرفته می شود که مالک باید قبل از تمام شدن تاریخ مورد نظر نسبت به تمدید آن اقدام کند. این موارد باید قبل از اقدام به ثبت مورد بررسی قرار گرفته و در صورت مشابه بودن برای تغییر نام و یا طراحی لوگو اقدامات لازم انجام شود. می توانید به صورت مستقیم و حضوری به اداره ثبت علائم تجاری مراجعه کنید و کارهای ثبت برند خود را انجام دهید. و اقدام به استعلام آن نمایند اما شما می توانید با مشاورین ثبت فردا تماس بگیرید و از هزینه های ثبت برند اطلاع پیدا کنید. اما در صورتی که نقصی در روند ثبت نام برند تجاری اینترنتی رخ ندهد؛ تاریخ اعتبار در کارتابل معاون قرار گرفته و به سوی مدیر ابلاغ می شود که بعد از آن باید متقاضی به صورت حضوری جهت دریافت گواهینامه تمدید ثبت نام برند به سازمان مالکیت معنوی رجوع کند.

به صورت تخصصی اقدام به استعلام برند شما می نمایند که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت. از این رو نباید از انتخاب نام تجاری و برند که باعث افزایش سود مالی می شود، به آسانی گذشت. چراکه اعتبار سطح کیفیت خدمات شرکت شما، باعث درخشانتر شدن برندینگ شما خواهد شد. ثبت برند نیز باعث می شود تولید کنندگان انگیزه ای برای سرمایه گذاری در کیفیت کالاهای خود داشته باشند. مرحله بعدی تعیین نام تجاری یا برند شماست که می تواند الهام گرفته از یک نام خاص محلی یا حتی برگرفته از برخی حروف از چندین کلمه باشد! پس از اظهار نظر کارشناس اداره چنانچه نام و علامت مشکلی برای ثبت نداشته باشند کارشناسان ما وارد مرحله ی بعدی اعم از تکمیل مدارک و… به منظور ثبت آن تمام مراحل قانونی باید به درستی انجام شوند بدین نحو که پس از تهیه مدارک باید به سایت اداره مالکیت معنوی مراجعه نموده، سپس پس از تکمیل درخواست و اظهارنامه، تمام مدارک و مستندات را ارائه دهید. 2. ارائه رونوشت کارت ملی. و ملاک ثبت آن در اداره مالکیت صنعتی و معنوی داشتن مجوز فعالیت مرتبط به انضمام کارت بازرگانی مرتبط می باشد.

کپی از تمامی مدارک هویتی شخص حقوقی مانند: کپی از شناسنامه، کارت ملی، کارت تجاری(کارت بازرگانی)، روزنامه رسمی، آخرین تغییرات شرکت، مجوز فعالیت(پروانه بهره برداری،مجوز تأسیس)،پروانه ساخت و یا جواز کسب و تجارت. اولین اقدام برای شروع فعالیت تجاری، چه تولیدی و چه خدماتی، انتخاب و ثبت علامات تجاری است. و برای متمایز بودن خود از دیگران چه راهکارهایی دارید تا به وسیله آن برند شما به سایرین معرفی شود. ثبت برند به صورت بین المللی به صورت ثبت در معاهدات بین المللی می باشد. اولین مرحله ثبت برند یا نام تجاری تسلیم اظهارنامه ثبت نام و علامت تجاری به اداره ثبت علائم تجاری است که توسط کارشناسان ما در حداقل زمان ممکن صورت می پذیرد. چطور می توان برند را ثبت بین المللی کرد؟ برای مثال می توان به لوگو کن و دیسنی اشاره نمود. بهترین نکته ای که باید در زمینه لوگو به آن اشاره کرد مرتبط بودن نام و علامت تجاری (لوگو) می باشد .

نامی آشنا که در ذهن دارد را انتخاب خواهد کرد. پس همیشه سعی کنید که زیبا کار کنید و خود را به دیگران زیبا نشان دهید این مساله تاثیر بسیار مثبتی در ذهن مشتریان به همراه خواهد داشت. بلکه باید آن را ثبت کنید. و اگر نام تجاری شما عنوان مشابهی نداشته باشد در کمترین مدت زمان اقدام به ثبت آن خواهیم نمود. این نام تجاری و یا علامت تجاری به نوعی معرف اصلی افراد و کمپانی هاست. مثال های بسیار زیادی در مورد علامت های تجاری موجود می باشد اما می توان از مشهورترین آنها مانند Apple, Samsung, BMW و… اما یک نام تجاری می تواند سمبل موارد پیچیده تری هم باشد مانند : ماهیت محصول ، شخصیت محصول و فرهنگ استفاده از محصول و شخصیت استفاده کننده از محصول. در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و تکامل فکری بشر هر دقیقه به تعداد افرادی که تمایل به ارائه محصولات نوین و یا خدمات منحصر به فرد خود دارند افزوده می شود. تمامی اسناد مربوط به حوزه کاری خود را به سامانه ارائه دهید. طبق قانون، اظهارنامه ی ثبت برند به همراه نمونه علامت و فهرست کالاها یا خدماتی که ثبت برند برای آن ها درخواست شده و بر اساس طبقه بندی قابل اجرا یا طبقه بندی بین المللی باشد به اداره ی مالکیت صنعتی تسلیم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید