راهنمای مراحل، مدارک و هزینه ثبت نام تجاری

این یعنی برای اینکه بتوانید برند خود را در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ مشکلی به ثبت برسانید، باید ابتدا استعلام های لازم را قبل از برند بگیرید. ثبت برند به عنوان یکی از مهم ترین خدمات سامانه آنلاین پایدار این اجازه را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن و البته به صورت کاملاً آنلاین تمامی مراحل و شرایطی که برای برندینگ کردن کسب و کار خود لازم است را انجام دهید. از موارد دیگر که از مزیت های مهم به شمار می رود می توان به جلوگیری از سواستفاده رقبا اشاره نمود و البته در کنار این موضوع می توان از وام های دولتی بهره مند شد یا اینکه نمایندگی هایی را در شهر ها و استان های مختلف دایر نمود. طبقه بندی خدمات نیز در دسته بندی های مختلف خدماتی چون خدمات ساختمانی، تعمیرات و نصابی را از خدمات بیمه و امور مالی و پولی مجزا ساخته است. وبسایت شما کامل ترین و متمرکزترین بیانیه و یا همان مانیفست برند شما است. یک وبسایت خوب با به کارگیری محتوای رقابتی و طراحی جذاب جامعه هدف را تحت تاثیر قرار داده و سبب پیشرفت شما در حرفه مورد نظر می شود.

اجزا اساسی یک برند شامل نقشه برند، اسم برند، هویت، صدا و پیام رسانی، وبسایت و ساختار برند می باشد. ارزش دارایی شما نیز با ثبت قانونی برند به صورت کامل افزایش پیدا می کند و حتی شما در آینده می توانید برند خود را با قیمت گذاری به فروش برسانید و از سود بالایی برخوردار شوید. چون زمانی که جامعه هدف به طور کامل کسب و کار شما را شناختند دیگر نیازی به تبلیغات زیاد ندارید و همین جامعه هدف است که برای شما مشتری خواهند آورد. یکی دیگر از شرایط ثبت علامت تجاری فارسی بودن برند است از این رو اگر برند یا علامت تجاری مورد نظر فارسی نباشد برای ثبت باید حتماً کارت بازرگانی یا کارت عضویت در اتاق بازرگانی برای ثبت آن ارائه دهید. در مورد شرایط ثبت برند و انتخاب اسم برند نیز باید به این نکته دقت کنید که نمی توانید از اسامی خاص و مشاهیر و یا اسامی جغرافیایی استفاده کنید.

اسم ها می تواند معنا و مفهوم خاصی نداشته باشند ، اما با شئونات اسلامی مغایرت نداشته باشند . برای هر برند طبقه هایی وجود دارد که ثبت هر طبقه هزینه خاصی را به دنبال خواهد داشت. انجام کار های اداری در کنار هزینه های جانبی بسیار زیادی که دارد معمولاً برای کسب و کار ها طاقت فرساست و زمان آن ها را نیز هدر می دهد. برندهای جهانی مانند نایک، اپل، والمارت همگی تک کلمه ای می باشند. کاهش هزینه های ایاب و ذهاب و تشکیل پرونده و در کنار آن مدیریت بهتر زمان می تواند همگی عاملی باشند تا استفاده شما از تجربه و تخصصی تیم حقوقی پایدار ثبت باعث شود تا بتوانید با کمترین هزینه ثبت برند و اطمینان بالا یک برند با کیفیت و ماندگار را ثبت نمایید. اگر مدارک شما بدون نقص باشد و توسط کارشناسان اداره علائم تجاری پرونده ی شما مورد تایید شود، برای شما پیامکی ارسال می شود مبنی بر اینکه هزینه ی آگهی انتشار در روزنامه ی رسمی مرحله اول را واریز نمایید.

هزینه بعدی برای ثبت برند در تهران هزینه حق ثبت و در نهایت هزینه روزنامه نوبت دوم آخرین هزینه ثبت برند در تهران است. در نهایت و پس از پذیرفته شدن شرایط، شما می توانید با پرداخت دو مرحله روزنامه رسمی و در صورت نبودن هیچ گونه اعتراض و شکایتی به راحتی برند خود را به صورت قانونی به ثبت برسانید. برند محصول به منطور دستیابی به دیدگاهی بهتر در مورد کالای مورد نظر است و عواطفی را در بر می گیرد که از ظرفیت کاربرد محصول فراتر می باشند. در کشورمان شما می توانید برند خود را به دو صورت حقیقی یا حقوقی به ثبت برسانید که برای هر کدام از این دو نوع، مدارک مختلفی در نظر گرفته شده است که می توانید با تهیه این مدارک و البته رعایت کردن تمامی شرایطی که در بالا به آن اشاره شد به راحتی برند خود را به ثبت برسانید. پس از انتشار آگهی دوم مرحله سوم انجام می پذیرد. تاجر باید علاوه بر حق ثبت برند که در مرحله آخر به ازای نوع محصول و طبقه آن می پردازد، باید حق ثبت اظهارنامه و غیره را بپردازد. این نام میزان اعتبار و قدرت اجتماعی مالک آن را برای عموم هویدا نموده و عاملی برای جلب توجه و اعتماد مشتریان محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید