راهنمای مشهور مراحل ثبت برند و علامت تجاری سال 1400

نام انتخابی نباید تنها اعداد فارسی و یا لاتین باشد. طراحی لوگوی زیبا اعتبار زیادی به کسب و کار شما می بخشد و می توانید از این نشان تجاری در وب سایت و یا کانال تجاری خود استفاده کنید و بدین وسیله اعتماد مشتریان را به سمت خود جذب کنید. ما در مسیر موفقیت، همراه بسیاری از کسب و کارها هستیم و با انجام کلیه خدمات مربوط به ثبت برند، ثبت شرکت و دیگر موارد مشابه کمک شان می کنیم. لازم به ذکر است که برای دریافت گواهی ده ساله برند چند روز دیگر به 60 روز طی شده باید اضافه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان و مشاوران ثبت شرکت و اخذ رتبه نیک پارس تماس حاصل فرمایید. امکان دریافت کارت بازرگانی برای مشاغل خانگی وجود داره ؟ در نظر داشته باشید که هیچگونه تضمینی برای ثبت برند قبل از اقدام وجود ندارد و اگر شخص یا اشخاصی قول تضمین ثبت برند به شما بدهند این امر به دور از منطق می باشد. شما به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی باید شماره همراهی را ارائه دهید که به نام خودتان باشد. شما می توانید از کارشناسان ما برای استعلام برند کمک بگیرید یا این که خودتان از طریق وب سایت این کار را انجام دهید.

ثبتی نو علاوه بر ارائه مشاوره رایگان به شما، انجام ثبت برند در ایران با سریع ترین زمان ممکن را برایتان مقدور خواهد ساخت. با مراجعه به سایت مجتمع ایلیا می توانید در بخش مشاوره آنلاین از برندهای ثبت شده اطلاع پیدا کرده و نکات مهم مربوط به ثبت برند را کاملاً رایگان از کارشناسان این مجموعه بپرسید. در این بخش قصد داریم تمامی هزینه های لازم برای ثبت برند را به شما توضیح دهیم. این مساله را برندینگ می نامیم، موضوعی که تمامی کسب و کارهای فعال در کشور باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. در حال حاضر دیجیتال مارکتینگ به دلیل هزینه پایین و ورودی زیاد مورد توجه بسیاری از شرکت هاست و تمامی کسب و کارهای سنتی نیز باید از این روش استفاده کنند تا ورودی و درآمد خود را افزایش دهند. با ثبت علامت می توانیم از هویت و نام تجاری خود محافظت کنیم و به مشتریان نشان دهیم که کسب و کار ما قانونی بوده و این مساله حمایت و اعتماد بیشتر مشتریان را به همراه خواهد داشت.به طور حتم برندسازی با پولدار شدن ارتباط بسیار نزدیکی دارد.

ما در این مطلب راهنما، به طور جامع و کامل به شما خواهیم گفت که ثبت برند چه فرآیند و مراحلی دارد، چه مدارکی باید داشته باشید و چه هزینه هایی باید پرداخت کنید. به طور حتما شرکت و یا سازمانی که برند شود، پولدار هم می شود و این دو رابطه بسیار نزدیکی با همدیگر دارند. به شما تضمین می دهیم که قبل از اقدام برای ثبت برند حتما بهترین استعلام را از نام شما بگیریم تا در زمان و هزینه شما بیشترین صرفه جویی صورت گرفته باشد. پس بهتر است قبل از انجام این کار کلیه مدارک و فرم ها را اسکن کنید تا در هنگام درخواست این فرم ها در سامانه ثبت علامت و لوگو بتوانید به سادگی آن را اسکن کنید. اگر از نظرات کارشناسان و مشاورین شرکت های خدماتی ثبت برندینگ در این زمینه بهره نگیرید به احتمال زیاد نام انتخابی شما توسط اداره ثبت علامت رد خواهد شد و این کار منجر به تعویق افتادن کار ثبت نام و نشان تجاری شما خواهد شد، پس چه بهتر است قبل از تکمیل کردن اظهارنامه در این زمینه با ما مشورت بگیرید تا وقت و انرژی شما در این زمینه گرفته نشود.

پیشنهاد می کنیم استعلام برند را با دقت کامل انجام دهید تا در مراحل بعدی دچار مشکل نشوید و زمان و هزینه تان هدر نرود. پس چه بهتر است قبل از شروع کار و یا اخذ رتبه ، رتبه بندی که هنوز فعالیت تجاری خود را آغاز نکرده ایم، ثبت برند بین المللی خود را انجام دهیم، در واقع این کار زمانی شدنی است که از حوزه فعالیت خود به صورت کامل مطمئن هستیم و می دانیم روزی در جامعه هدف داخلی و حتی سطح بین المللی شناخته می شویم. اگر قصد دارید مدرکی از ثبت برند خود در دست داشته باشید، بهتر است فایل پی دی اف برند را دانلود کنید. اولین گام این است که اظهارنامه خود را تکمیل کرده باشید، تکمیل کردن اظهارنامه نیاز به تجربه و تخصص دارد و بهتر است جهت مشاوره در این زمینه با مشاورین ما ارتباط بگیرید. جهت انجام دادن این کار و یا مشاوره در این زمینه و رتبه مشاور و رتبه پیمانکار می توانید با کارشناسان و مشاورین ما ارتباط بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن راهنمایی های کلی را به شما عزیزان بدهند. پیشنهاد می کنیم این کار را به دست افراد و گرافیست های متخصص در این زمینه واگذار نمایید تا بهترین شکل و نشان تجاری را برای شما به ثبت برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید