مشاوره رایگان و تخصصی

طی 7 الی10 روزکاری آگهی دوم صادر و وارد سایت روزنامه رسمی شده مبلغ روزنامه دوم نیز (اینترنتی) واریز می گردد. 1. مدت زمان بررسی 3 کارشناس و رئیس اداره علامت تجاری و اعلام نظر آنان معمولا یک ماه زمان نیاز دارد و در صورتی که ثبت علائم تجاری از طرف هر 4 نفر بلامانع باشد نوبت به سپری شدن زمان بخش دوم می شود. نام محصول را از لیست نمایش داده شده وارد کرده تا طبقه مورد نظر مشخص شود. اگر تعداد مدارک بیشتر از فایل های بار گزاری مشخص شده در سایت بود گزینه ” افزودن ضمائم اختیاری ” را انتخاب کرده و مدارک را بار گزاری می کنیم. مرحلهی بعدی، مشخص کردن فرد دریافتکنندهی ابلاغ است. در انتخاب نام برند توجه کردن به بخش مخفف کلمات دارای اهمیت است. ثبت همه انواع برند دارای فرآیند ، شرایط و مراحل یکسان است. سیستم مادرید در حال حاضر دارای 85 عضو متشکل از کشورها و دفاتر منطقه ها می باشد و ثبت برند بین الملل از طریق دفاتر مالکیت معنوی کشورهای عضو سیستم مادرید امکان پذیر می باشد. به موجب همین امر داشتن یک برند قدرتمند باعث می شود تا هزینه ها و تعرفه های یک شرکت به واسطه اجتناب از سرمایه گذاری های نامناسب و بی هدف به صورت کاملاً محسوسی کمتر شود.

در ادامه این دسته از نام ها را ذکر کرده ایم. در قسمت انتخاب کالا بر حسب مجوزهای موجود: در صورت آگاهی از شماره طبقه کالای درخواستی عنوان شماره کالای درخواستی را می دانم را انتخاب کرده در غیر این صورت گزینه دوم را انتخاب نمایید. در حالت پایه برای مرحله ثبت درخواست اظهارنامه به ازای هر طبقه باید 200000 ریال، برای هزینه درج در روزنامه رسمی برای بار اول 2300000 ریال و برای بار دوم درج کردن نیز (آگهی دوم) 2300000 ریال پرداخت کنید. سپس از طریق سایت یک ماه مدت زمان اعتراض نسبت به آگهی اول در نظر گرفته می شود. ابتدا لازم است برای داشتن جواز فعالیت مربوط به طبقه برند مورد نظر اقدام کنید و سپس مراحل نقل و انتقال برند انجام می گیرد. پس از آن جهت درج آگهی اول برند ابتدا هزینه لازم واریز شده و سپس برای نوبت اول آگهی انجام می گیرد. طی 10 روز کاری پس از صدور روزنامه دوم به همراه نمونه کپی از کلیه اسناد ثبت علامت (آگهی تقاضای ثبت اولیه و روزنامه اول و آگهی ثبت دوم و روزنامه رسمی دوم) به اداره مالکیت صنعتی مراجعه کرده درخواست پروانه ده ساله انجام می پذیرد.

ثبت علامت تجاری درمرحله اول به مدت 45 روز کاری زمان می برد بابت تاییدیه اولیه برند شما و سپس حدود 4ماه و نیم زمان می برد تا پروانه ده ساله صادر شود. تمام مراحل اجرایی همانند مراحل اولیه ثبت علامت است وهمان هزینه را هم در بر دارد. 3. پس از طی یک ماه از صدور روزنامه رسمی اولیه وارد پرونده در سایت اداره مالکیت صنعتی شده توسط شماره اظهارنامه و رمز آن مبلغ نهایی بابت گواهی ده ساله انحصاری شده برند خود را به شکل آنلاین واریز نمایید. 9.آیا میتوانم نام مغازه خود را به شکل علامت تجاری ثبت کنم؟ عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری است. این در حالی است که اشخاص حقوقی باید حتما به طور قانونی برای ورود به کسب و کار تجاری اقدام کنند. اینکه برای کسب و کار چه نامی به عنوان برند تجاری انتخاب شود؛ در ادامه مطرح شده است. 3.برای تمدید علامت تجاری چه باید کرد؟ 5.ثبت برند و علامت تجاری چه مدت به طول می انجامد ؟ نام برند فقط باید هر ده سال یک بار تمدید شوید و بر خلاف نام شرکت، به دادن مالیات و عوارضی نیازی ندارد. ثبت علامت تجاری فقط به ثبت رسیدن آن نیست، قوانین استفاده، نگهداری و مسائل آن بسیار مهم می باشد.

6.آیا برای ثبت علامت تجاری داشتن مجوز فعالیت لزومی دارد؟ به علاوه این امکان وجود دارد که شما خود برای ثبت علامت اقدام کنید و یا کار را به دست وکیل بسپارید که با داشتن تجربه در این خصوص قطعا می تواند با سرعت و کیفیت بهتر این کار را برای شما انجام دهد. استفاده از وکیل الزامی نمی باشد اما قطعا با بهره جویی از دانش و تخصص وکلا مراحل ثبت برند به آسانی برای شما انجام می گیرد. 7. رسید پرداخت تعرفه درخواست ثبت بین المللی برند خود را نیز ارائه دهید. درکنار ثبت علامت تجاری ، فعالیتهای حرفهای نظیر مدیریت صحیح، ارتباط با مشتریان، شیوههای تبلیغات، سطح ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات و نظایر اینها رویکرد جدیتری به خود خواهد گرفت. اولین گام برای ثبت برند تجاری مشاوره کاملاً تخصصی و رایگان با کارشناسان باتجربه یک موسسه حقوقی مشهور در ارتباط با مسائلی نظیر: مراحل ثبت برند و مدارک مورد نیاز آن، مدّت زمانی که حدوداً به طول میانجامد تا برند شما به ثبت برسد، هزینه ثبت برند و علامت تجاری ،انتخاب برند یا لوگو که یک واژه مناسب، شکل و تصویر زیبا و یا ترکیبی از هر دو است و باید این موارد را به گونهای انتخاب نمایید که برند شما معرف کالا یا خدمتی باشد که ارائه مینمایید.

دیدگاهتان را بنویسید