چرا برند خود را ثبت کنیم؟

با استفاده از این داده ها پیام بازاریابی ویژه ای ایجاد کنید تا خریدار ایده آل شما را هدف قرار دهد. یا در مثالی دیگر برند اسنپ، متعلق به شرکت شرکت ایده گزین ارتباطات روماک می باشد. در مرحله بعد در سایت اداره مالکیت باید به ثبت اظهارنامه بپردازید و با مشخص کردن نوع آن، اقدام به وارد کردن مشخصات شخص حقیقی یا حقوقی نمایید. در جهت تکمیل اظهارنامه فوق می توان از دو روش اقدام به کار کرد، اول اینکه، فرد متقاضی با مراجعه مستقیم به اداره ثبت علائم تجاری، درخواست ثبت علامت تجاری می نماید. پس از انتخاب نام برند، شاید به نظرخودتان آن برند تک و منحصر به فرد باشد و تا به حال مشابه آن را ندیده باشید؛ جهت اطمینان لازم است نام برند انتخابی خود را استعلام کنید که آیا نمونه ی مشابه و یا عین دارد، همچنین ازاین نظر باید استعلام شود که آیا نام انتخابی قابل ثبت است.

ثبت برند / برند یک نام تجاری با یک اصطلاح ، علامت ، نشان ، یا طرح یا ترکیبی از این ها است که برای شناسایی کالای شما و تمایز بین یک محصول با محصولات دیگر و مشابه و جهت شناسایی شما به کار می رود به طور خلاصه نام تجاری سبب شناسایی فروشنده یا سازنده می شود. ازبرند به عنوان نماد و علامت تجاری سازمانها، شرکتها، موسسات، کارخانهها و سایر ارگانها استفاده میشود. 3: هزینه ثبت برند با مالک حقیقی و حقوقی: در چنین مواردی هزینه مورد نظر به میزان 300 هزار ریال بوده که به ازای هر طبقه اضافه، 30 هزار ریال افزوده میشود. بعد از اینکه ده سال به اتمام رسید تنها شش ماه فرصت خواهید داشت که به تمدید اعتبار ثبت برند بپردازید در غیر این صورت برندتان به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری داده خواهد شد. در این مواقع تنها زمانی می توانید به شکل قانونی مانع از انجام این کار شوید که برندتان ثبت شده باشد در غیر این صورت قادر به پیگیری های لازم نخواهید بود. اشخاص مجاز به استفاده از برند های ثبت شده نیستند و در صورت مشاهده این موضوع می توانید از مراجع قضایی اقدام به شکایت کنید. با استعلام گرفتن می توانید در کمترین زمان و صرف هزینه کم در صورت وجود تشابه اقدام به تصحیح و یا تغییر در برند انتخابی خود نمایید.

بدین منظور ابتدا لازم است برند خود را در سامانه مربوط با نام اداره مالکیت صنعتی و معنوی به ثبت برسانید. ثبت برند مانند برخی کارهای دیگر نیاز به مراحل قانونی مختلفی دارد که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم ولی ابتدا بهتر است به مزیت های ثبت برند توجه کنید. لازم به ذکر است که در صورت فوت کردن صاحب شرکت، برند تجاری را به هیچ عنوان نمی توان به شخص دیگری واگذار و یا انتقال داد. این استعلام هیچ هزینه ای برای شخص نخواهد داشت و کاملا رایگان است. مدارک لازم برای ثبت برند را تهیه و اسکن نمایید و سپس آن ها را بارگذاری کرده و تایید نمایید، سپس با متصل شدن به درگاه پرداخت هزینه ثبت برند تجاری را بپردازید . بنابراین کپی مدارک شناسایی تمامی اعضا را به طور دقیق تهیه کنید و برای سازمان ثبت برند در کشور مدنظر خود بفرستید. بخشی از این زمان مربوط به انتظار چاپ در روزنامه رسمی می باشد ، همچنین یک سی روز برای اعتراض به ثبت برند و چاپ در یک روزنامه رسمی ثانویه در نظر گرفته شده است. در واقع حداقل چهل و پنج روز زمان لازم است تا اطمینان حاصل کنیم که برندمان ثبت شده است که از این مقدار پانزده روز ابتدایی برند شما در سامانه مورد بررسی اولیه قرار می گیرد و مدت زمان باقی مانده هم مربوط به ثبت آگهی در روزنامه رسمی است.

مجموعه ما هدفی جز کسب رضایت مشتری ندارد و با ثبت صدها برند این افتخار را دارد که در این مسیر کنارتان باشد. مجوزهای مختلفی برای این منظور وجود دارد که با توجه به هدفتان از شروع کسب و کار خواهد بود. مشتریان مختلف برای عقد قرارداد با شرکت با دیدن برند آن از کار خود مطمئن می شوند زیرا برند نشان دهنده تخصص و حرفه ای بودن شرکت می باشد. کارشناسان ما در موسسه کاج به دنبال این هستند که کارهای ثبتی را برای شما ساده و آسان کنند، از این رو به شما پیشنهاد می دهیم که در انتخاب شرکتی که کارهای ثبتی شما را انجام می دهد، نهایت دقت خود را به کار بگیرید تا نیازهای شما به درستی برطرف شود. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را در اینستاگرام راهنمای ثبت شرکت داران دنبال نمایید. در صورتیکه ثبت برند را به ما بسپارید دیگر نیازی نیست که این مراحل را انجام دهید و تمامی پروسه ها از جانب تیم تخصصی مجموعه برای تان صورت می گیرد. اما حالت دوم برای زمانی بوده که شما نسبت به وجود یک اظهارنامه دیگر در روزنامه رسمی اعتراض دارید.

دیدگاهتان را بنویسید