۰ تا ۱۰۰ هزینه ثبت برند✅ – ثبت شرکت اریکه

در ادامه مطلب از هزینه ثبت برند در تصویر زیر طبقات ۳۲ تا ۴۵ را به شما معرفی کردیم. به همین دلیل تمامی دقت خود را در حین پرکردن فرم به کار بگیرید. در هر یک از دو صورت فوق الذکر اگر معترض، کسی باشد که علامت قبلاَ به اسم او ثبت نشده است باید در حین اعتراض برای خود مطابق مقررات این قانون تقاضای ثبت کرده، حق الثبت و تمام مخارج مربوط به آن را قبلاَ تادیه نماید. اولین گام در ثبت برند تجاری ، انتخاب طرح مناسب با رعایت قوانین و ضوابط مربوط به ثبت علامت تجاری می باشد . جهت ثبت برند در گام نخست باید ابتدا در سایت اداره مالکیت معنوی عضو شوید و سپس مدارک ثبت برند را در این سایت بارگذاری نمایید. در حقیقت شما با ثبت برند حق سوء استفاده یا کپی را از محصول و کالای خود سلب میکنید. انتخاب یک نام تجاری برای خدمت یا کالا هایتان ، شما را از رقبا و سایرین متمایز می کند و نوع محصول ، کیفیت و ویژگی های دیگری را از کالا یا خدمت شما در ذهن مشتریان ماندگار می سازد .

به عبارتی دیگر ثبت برند تجاری عامل تمایز محصول شما از سایر محصولات بازار است که در تبلیغات و بازاریابی نیز تاثیر به سزایی دارد . برای ثبت یک برند باید مراحل مختلفی را طی کرد و در راستای ثبت برند و علائم تجاری هزینه ها و تعرفه های مختلفی را پرداخت کرد . ما در این مقاله به طور کامل صفر تا صد هزینههای ثبت برند را برای شما بیان خواهیم کرد. در صورتی که اعتراضی به برند ثبت شده گزارش نشود، مراحل بعدی شامل صدور ابلاغیه پذیرش، پرداخت هزینههای نهایی، صدور آگهی نوبت دم، چاپ آگهی دوم در روزنامهی رسمی و صدور گواهینامه ثبت علامت است. علاوه بر پرداخت هزینه های واریزی باید هزینه چاپ و نشر دو روزنامه رسمی را هم پرداخت کنید که بر اساس تعداد خط ها و اندازه های علامت تجاری و سیاه، سفید یا رنگی بودن آن هزینه دارد. در غیر این صورت هر گونه مشکلی که در آینده برای شرکت شما پیش آید و علت آن برند انتخابی باشد را باید به تنهایی حل کنید. در این رابطه باید بگوییم که قوانین و مقررات هر کشوری با دیگر کشورها می تواند تفاوت ها یا شباهت های بسیاری داشته باشد. اکنون برای انتخاب هوشمندانه جهت ثبت نام تجاری با هم این نکات را می خوانیم.

با توجه به تعداد طبقهای که برای ثبت برند خود انتخاب مینمایید و همچنین با لحاظ این موضوع که تصمیم به ثبت علامت تجاری برای شخص حقیقی و یا حقوقی را دارید، هزینه ثبت برند متغیر و متفاوت خواهد بود. به شما پیشنهاد می کنیم که برای ثبت علامت خود از مشاوران و موسسه های حقوقی فعال در این زمینه کمک بگیرید تا مسیر ثبت نشان برای شما هموار باشد. در صورتی که مدارک مورد نیاز برای ثبت برند ناقص باشد درخواست برای ثبت برند رد می شود. در این مطلب قصد داریم در مورد ثبت برند تجاری ، مراحل ، مدارک ، طبقات برند و هر آنچه که باید در مورد ثبت برند تجاری بدانید ، توضیح دهیم . از این رو، در این مقاله، قصد داریم، به بررسی این موضوع بپردازیم که منظور از ثبت برند چیست و نحوه و مراحل ثبت آن، چگونه است؛ سپس، مدارک و شرایط لازم برای ثبت یک علامت تجاری را بگویم و توضیح دهیم، چه برندهایی را نمی توان انتخاب کرد. چنانچه در این مدت، اعتراضی به علامت تجاری وارد شود، پرونده به کمیسیون اعتراض ارجاع داده شده و مراحل بهصورت حضوری پیگیری میشوند. باید اشاره داشته باشیم که بر اساس جدول طبقه بندی کالا، زمانی که برای کالای مشخصی علامتی از یک طبقه خاص استعمال گردد، فرد دیگری که بعد از انتخاب علامت مذکور بخواهد جهت کالای خود یک علامت مشابه از طبقه مزبور و از همان علامت قبلی استفاده نماید، اجازه این کار به او داده نخواهد شد.

هنگامی که شما درخواست روزنامه اول را میدهید پس از یک ماه از چاپ آگهی علامت تجاری باید هزینهای را به عنوان حقالثبت در سایت پرداخت کنید. علاوه بر هزینههای اصلی بالا که جهت ثبت برند باید حتماً آنها را پرداخت کنید، ممکن است هزینه دیگری را نیز پرداخت کنید. یعنی اگر قصد دارید در زمینه پزشکی، واردات و مواردی از این دست کسب و کاری را راه اندازی کنید، وجود مدارکی که این موضوع را نشان دهد لازم خواهد بود. اگر قصد داشته باشید در نام برند خود از حروفی غیر از حروف فارسی استفاده کنید، باید کارت بازرگانی داشته باشید. شخصیت یک نام تجاری منظر خاصی از دیدگاه ها، احساسات و الگوهای رفتاری و درست همان چیزی است که باعث می شود برای مصرف کنندگان وفادار خود قابل تشخیص باشد. این روزا به دلیل بالا بودن هزینه ثبت برند و نیز هزینه های جانبی برندسازی مثل حق الزحمه یک طراح گرافیست خوب برای طراحی برند و لوگوی موردنظر، بعضی از سودجویان با وعده های دروغین اقدام به ارائه یک برند و علامت تجاری از قبل ثبت شده می کنند که این امر نوعی تقلب بوده که با ارائه برند به اداره مالکیت صنعتی و بازرسی های لازم که توسط کارشناسان قبل از ثبت انجام می گیرد رد می شود و بدین ترتیب متقاضی ثبت برند علاوه بر صرف هزینه اضافی ، در زمان خود نیز تلفاتی خواهد داشت .

دیدگاهتان را بنویسید