۰ تا ۱۰۰ هزینه ثبت برند✅ – ثبت شرکت اریکه

همه روزه طرح ها و شکل ها و علامت های مختلفی را مشاهده می کنیم که بر روی دیوارها، اجناس مختلف، سر در املاک تجاری، رستوران ها و سردر مکان های مختلف وجود دارند. با ثبت یک علامت تجاری مناسب، از ثبت آن نام توسط شخص دیگر و سو استفاده های تجاری جلوگیری می شود. مدارک لازم برای ثبت لوگو و علامت تجاری چیست؟ به همین دلیل آشنایی با شرایط و ضوابط ثبت برند ضروری است تا از این اتفاقات جلوگیری شود. برند های قابل ثبت را می توانید از کارشناسان مجتمع حقوقی ایلیا بخواهید تا آن ها با بهره مندی از تجارب خود در برندینگ راهنمای شما باشند. ثبت برند و ثبت علامت تجاری از خدمات پر متقاضی و مهمی است که توسط اداره مالکیت معنوی ارائه میشود و از آنجائیکه این اداره فقط در شهر تهران مستقر است، تمامی اظهارنامههای ثبت علامت تجاری که در سامانه اینترنتی این اداره ثبت میشود، توسط کارشناسان مربوطه بررسی و اعلام نتیجه میشود. پس از این که کارشناسان و رئیس اداره علائم تجاری برند شما را تایید می کنند شما باید برای تشکیل پرونده فیزیکی اقدام کنید.

ما در پارماتیک به شما خواهیم گفت که قبل از ثبت نشان تجاری خود بهتر است چه کارهایی کنید. در پاسخ به پرسش مطرح شده باید گفت که لازمه شکل گیری یک برند، داشتن نام و لوگوی منحصر به فرد برای آن برند است اما این به آن معنی نیست که لوگو و برند هر دو یک چیز باشند. می توان گفت انتخاب نام تجاری یک اصل مهم و اساسی می باشد که هر چقدر برای فکر کردن راجع به آن وقت گذاشته شود ارزش دارد و باید به طور خاص و با دقت بالا به آن پرداخته شود. پس بسیار مهم است که به چه کسی طراحی لوگوی یا نشان تجاری خود را می سپارید و او چگونه این کار را انجام خواهد داد. در صورت تایید علامت : پرونده و اطلاعات هیچ نقصی ندارد، مقایرت و مشابهت ندارد و برای صدور آگهی تقاضای ثبت علامت تجاری اقدامات بعدی انجام می شود . از نکات مهم ثبت بین المللی عدم تاثیر تحریم ها بر برند یا نام تجاری می باشد که در سالهای گذشته گریبان گیر کشور ایران شده است. خیلی مهم است که پیش از شروع به کار طراحی و ثبت لوگو خود، پیش نیازهای این زمینه را بدانید.

ثبت لوگو یکی از مهم ترین کارهایی است که یک کسب و کار باید انجام دهد. برای جلوگیری از سوءاستفاده های رقبا از اعتبار یک کسب و کار، سفارش طراحی لوگو باید انجام شده و سریعاً ثبت شود. اگر رقیب شما برندتان را در این حالت به نام خود ثبت کند عملاً بازار را به نفع خود مصادره کرده است. همچنین اگر برندی را به ثبت برسانید و در بازار ارزش و شهرت پیدا کنید، خود برند به تنهایی می تواند یک دارائی ارزشمند به شمار رود. خب حالا که اهمیت طراحی لوگو برای ساخت برند را درک کردید نوبت به اهمیت ثبت لوگو می رسد که باید بدانید که لوگوهایی که طراحی می شوند بدون آن که ثبت شوند به عنوان نماد و نشانی برای یک کسب و کار استفاده می شوند ممکن است تکراری بوده و به تبع آن دیگر جذابیتی برای مخاطب نداشته باشند. هر لوگویی که برای کسب و کار خود طراحی کرده و آماده کرده اید را باید ثبت کنید تا انحصار آن را بدست بیاورید.

در صورتی که فرد اقدام کننده تسلطی بر این امر نداشته باشد، این فرآیند می تواند تا یک سال زمان ببرد. برندهایی که ثبت میشوند تا ۱۰ سال اعتبار دارند و پس از پایان ۱۰ سال نیز یک مهلت ۶ ماهه وجود دارد تا نسبت به تمدید برند برای مدّت ۱۰ سال دیگر اقدام شود و این پروسه برای دورههای متوالی تکرار میشود. در این مرحله نیاز است تا پیگیری شود و برای رفع نقص اقدام شود. برندهایی که با شنیدن آن به یاد علامت تجاری دیگری می افتیم، یعنی وقتی دو برند اسمی نزدیک به هم دارند، تایید نخواهند شد چون در صورت تایید برند دوم، حقوق صاحب برند اولیه و مشهور از بین خواهد رفت. همانطور که قبلا گفته شده است، مدارکی که برای ثبت لوگو یا علامت تجاری لازم است، بسته به حقیقی بودن و یا حقوقی بودن متقاضی در ادامه آورده شده است. این طبقات نشان میدهند که برند شما قابلیت ثبت در کدام طبقهبندی را دارد؟ میزان طبقات شرکت شما خواهد بود که در هزینه پرداختی تاثیرگذار است. پس این تصویر یا نماد که توصیف گر فعالیت های شماست می تواند سکوی پرتابی برای افزایش میزان فروش و پیشرفت در حوزه کسب و کارتان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید