سئو برای Local Business Lead Generation
قدرت سئو محلی چقدر است؟ + 4 تکنیک برای تقویت لوکال سئو
گوگل از روی این علائم متوجه میشود کسبوکار شما مرتبط با آن کلمات کلیدی و منطقه جغرافیایی خاص است و این برای SEO محلی اهمیت زیادی دارد. البته در این کار نباید زیادهروی کنید و محتوا را با کلمات کلیدی پر کنید. نه تنها تاثیر منفی بر سئو خواهد داشت، بلکه تجربه کاربری را هم خراب میکند. در عوض روی تولید محتوای با کیفیت و کاربردی متمرکز باشید که نیازهای مخاطبان محلی را برطرف کند. با گسترش اینترنت و تلفنهای هوشمند، بیش از نیمی از جستجوها در گوگل به دنبال کسبوکارهای محلی است. اگر شما هم صاحب یک بیزینس محلی هستید و میخواهید مشتریان بیشتری را از طریق اینترنت جذب کنید، باید با مفهوم سئو محلی یا local SEO آشنا شوید.
اگر شما هم به دنبال افزایش دیده شدن کسبوکارتان در نتایج جستجوی محلی هستید، با ما همراه باشید. گوگل با نمایش نتایج جستجو بر اساس موقعیت مکانی، به کسب و کارها کمک میکند تا مشتریان محلی را جذب کنند. افراد معمولا به دنبال خدماتی در نزدیکی خود هستند تا در زمان و هزینه صرفه جویی کنند. بله کاملا درست است، ابزارهای جایگزینی برای Google My Business وجود دارند که میتوانید از آنها برای ثبت اطلاعات کسبوکارتان و بهینهسازی آن برای جستجوی محلی استفاده کنید. مانند mapmaker همچنین با استفاده از شبکههای اجتماعی و اطلاع رسانی میتوانید این مشکل را تا حدودی پوشش دهید. در نظر داشته باشید که با وجود چالشها، سئو محلی در ایران هنوز هم میتواند برای کسبوکارها مفید باشد.
اگر نمی دانید که از کجا شروع کنید کافیست دفتر تلفن شرکت را برداشته و به نام ها نگاهی بی اندازید. در این دفترچه شما خریداران محصول نهایی، فروشندگان و تولید کنندگان کالای اولیه، لیست همکارانی که با شما تعامل تجاری دارند، روزنامه ها و مجلات محلی که تبلیغات شما را منتشر کرده اند را مشاهده می کند. در ادامه 12 نکته بسیار مهم برای موفقیت در سئو محلی را به شما معرفی خواهیم کرد. نکاتی که در ادامه مطرح می شوند بر اساس نظرات افراد خبره در حوزه سئو محلی جمع آوری شده است. ذکر این موارد اهمیت بسیار زیادی در لوکال سئو دارد، چرا که به موتور جستجو و مشتری در شناسایی و یافتن شما کمک میکنند.
در ضمن مثل همیشه در بخش دیدگاه ها در زیر این مطلب منتظر نظرات، سوالات و تجربیات شما هستیم. با سرورهای مجازی خصوصی (VPS) پرسرعت و قدرتمند Ultahost، وبسایت خود را به اوج سرعت برسانید. با استفاده از طرحهای میزبانی مقرونبهصرفه VPS با رم بالا هستند، از سرعت فوقالعاده، امنیت پیشرفته، محافظت رایگان در برابر حملات DDoS و پشتیبانی 24/7 بهرهمند شوید. این امکانات با قیمتی استثنایی از ماهانه تنها 5.99 دلار در دسترس شماست. اگر میخواهید ساختار پیوند داخلی خود را بهبود ببخشید اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، حتماً از شرکتهای مطرح دیجیتال مارکتینگ مانند شرکت پیام آوران پارسیان یا کارشناسان خبرۀ SEO مشورت بگیرید.
ما ترجیح میدیم از خدمات اطراف خودمان استفاده کنیم و بهجای پرسیدن از دیگران، به سراغ گوگل میرویم تا بهترین گزینه را انتخاب کنیم. این مورد موجب میشود تتا شما تسلط بیشتری روی محتواهای سایت خود داشته باشید و بتوانید موارد بیشتری را تغییر دهید. درمورد سایت ها نیز تقدیر نامه آنها عبارت خواهد بود از میزان انتشار مقالات آنها در فضای مجازی، بنابراین مهم است که همواره در سایت خود مقالات بروز داشته باشید. تمام منابع سرور در اختیار شماست و به راحتی میتوانید تغییرات مدنظرتان را اعمال کنید.امنیت، سرعت و پایداری بالا برای میزبانی پروژههای بزرگ. با ابرسرورها میتوانید سرور با سیستمعامل دلخواه خود را در چند دقیقه انتخاب و نصب نموده و آزادانه منابع سرور خود را کاهش و افزایش دهید.
اول رباتهای خزنده (کراولرها) را بهسراغ صفحات جدید میفرستد تا آنها را کشف و اطلاعاتشان را بررسی کنند. در مرحلهٔ دوم، این رباتها اطلاعات بهدستآمده از صفحات را آنالیز و بعد ذخیره و فهرستبندی میکنند. حالا یا آدمها در همان منطقه زندگی میکنند، یا محل کار آنها در آنجاست یا قرار است به آنجا سفر کنند (درونشهری و بینشهری). شما میتوانید با شیوههای مختلف بازاریابی و تبلیغات، مثل ارائه کد تخفیف یا ارسال رایگان، کاربرانتان را ترغیب به نظردهی کنید. برخی از سایتهای دایرکتوری مثل دایرکتوری گوگل رایگان هستند و برخی دیگر از سایتهای دایرکتوری در ازای دریافت هزینهای جزئی، تبلیغ کسبوکار شما را انجام میدهند. در اینکه پلنهای آف پیج مختلف روی لوکال سئو شما تأثیر بسزایی دارند شکی نیست؛ اما چگونگی انجام این پلنها برای سایت شما مهم است.
با استفاده از نشانهگذاریهای آماده HTML، میتوانید به گوگل بگویید محتوای سایت شما شامل چه چیزهایی مثل آدرس، تلفن، منو، قیمت، رویدادها و … میشود. به این ترتیب، گوگل میتواند اطلاعات شما را بهتر درک کند و در نتایج جستجو به شکل Rich Snippet یا همان پیشنمایش جذابتر نشان دهد که باعث جلب توجه کاربران و افزایش نرخ کلیک میشود. Moz Local یکی از بهترین ابزارهای سئو محلی در بازار برای کارآفرینان و کسبوکارهای کوچک و متوسط است. این ابزار با خودکارسازی وظایف تکراری، به کسبوکارها کمک میکند تا لیستهای آنلاین خود را با دقت و ثبات ارتقا دهند. نتایج سئو محلی در بالای نتایج دیگر گوگل نمایش داده شده و شامل اسم مکان، آدرس، سایت، امتیاز، ساعات کار، و موقعیت مکانی مرتبط با عبارت سرچ شده است.
این به معنای درج نام شهر یا منطقه در تگ عنوان و توضیحات متا و همچنین در محتوای صفحه است. در مرحله بعد، از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner، SEMrush یا Ahrefs برای شناسایی کلمات کلیدی و عبارات مرتبط اضافی، همراه با حجم جستجو و سطح رقابت آنها استفاده کنید. همچنین میتوانید به وبسایتهای رقبای خود نگاه کنید تا ببینید کدام کلمات کلیدی را هدف قرار میدهند. کاربر نیاز خود را جستجو کرده، گوگل دیتا های مورد نیاز را چک میکند و بهترین آنها را نشان میدهد. چیزی که سئو محلی را منحصر به فرد میکند این است که برای رتبه بندی این دسته از جستجو ها از مجموعه متفاوتی استفاده میکند.
نمایش نتایج بر اساس موقعیت مکانی، یکی از مهمترین خدمات گوگل به کسبوکارهاست؛ چراکه جستوجوهای محلی، مشتریان بالقوهٔ زیادی را در دل خودش جای داده است. ثبت دقیق آدرس، مشخصات و شماره تماس در وبسایتها و دایرکتوریهای مختلف به گوگل کمک میکند تا اعتماد بیشتری به سایت شما داشته باشد و سریعتر آن را شناسایی کند. فقط توجه داشته باشید که نیاز است همواره اطلاعات آن را به روز نگه دارید، اگر موقعیت بیزینس شما تغییر کرد، اطلاعات این دایرکتوریها را نیز به روز کنید. گذاشتن آدرس گوگل مپ در صفحاتی مانند صفحه رسمی بیزینس شما در اینستاگرام و فیس بوک نیز کمک کننده است. سئو محلی به دو صورت به ما کمک میکند تا ترافیک بیشتری را جذب وبسایت خود کنیم، اول از همه از طریق لینک آبی رنگ و دیگری از طریق بسته نقشه (map pack) که در ادامه هر یک را توضیح خواهیم داد. اما نکته مهم تر اینکه ترافیک جذب شده از طریق این سرچها به احتمال بالاتری منجر به خرید یا اقدام کاربر خواهد شد، زیرا کاربری که عبارت کافه نزدیک به من را سرچ میکند قصد رفتن به آن محل را در آیندهای نزدیک دارد.
در هرصورت سعی کنید از این بک لینک ها استفاده کنید چون خیلی بدردتان میخورد. سپس مطمئن شوید که تعداد کارکتر ها بیش از حد مجاز گوگل است ( در حال حاضر هر عنوان تا 600 پیکسل و 50 کاراکتر استفاده میشود ). طی مطالعه ای که سایت ماز داشت گفته بود که سیگنال های نقد و بررسی خیلی خوب ایفای نقش میکنند. خب حالا اگر بخواهیم همان را با جستجوی صوتی را انجام دهیم ممکن است که پیتزا رایگان بدون گلوتن در بروکلین که اکنون باز است شناسایی شود. به عنوان مثال اگر ژاپنی را جستجو کنید این ابزار کلمه غذای فیوژن آسیایی را هم نشان میدهد. توضیح ساده ای که باید بگم این است که در حقیقت بخاطر اینکه نزدیکتر به مخاطب است گوگل آن را نتیجه برتر نشان میدهد.
Shailen Lodhia از EXPRESEOمیگوید رتبه 1 گوگل بدون داشتن نرخ تبدیل مناسب و فروش بالا در سایت بی فایده و بی معنی است. هنگامیکه کاربران بعد از کلیک بر روی سایت بلافاصله از سایت خارج شده و تعاملی با سایت ندارند شما در سایت خود محتوای بی کیفیتی دارید و یا تجربه کاربری ضعیفی را در سایت ارائه می دهید. بدون داشتن محتوای مناسب و تجربه کاربری مثبت تمام تلاش شما برای سئو کردن یک سایت بیهوده و بی فایده خواهد بود. در سئو محلی نیز، مثل سئو معمولی، باید به فکر تولید محتوای جدید، بهروزرسانی محتوا و دریافت بک لینک (Backlink) باشید. کسبوکارهایی مانند لولهکشها، برقکارها، تعمیرکاران لوازم خانگی و شرکتهای خدمات نظافت اغلب مشتریان محلی دارند.
بسیاری از افراد به دنبال خدمات و محصولاتی هستند که در نزدیکی خودشان باشد و به همین دلیل، سئو محلی به کسبوکارها این امکان را میدهد که به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنند. در این مقاله، به بررسی تعریف لوکال سئو، ابعاد مختلف لوکال سئو، اهمیت آن و چگونگی بهینهسازی کسبوکار برای جذب مشتریان محلی خواهیم پرداخت. Skyler Malley از Firestarter SEO می گوید که هیچ تاکتیک خاصی برای ارتقاء سئو سایت وجود ندارد. شما برای ارتقاء سئو سایت خود باید مجموعه ای از عوامل را رعایت کنید. اما یکی از مهمترین روش های بهبود رتبه سایت استفاده از سئو محلی است. محل شرکت خود را در نقشه گوگل درج کنید و در انتها در سایت خود آدرس و شماره تلفن خود را درج کنید.
این کاربر نمیتواند به درستی در سایت شما کار کند و تصمیم به خروج از آن را میگیرد. شما وارد یکی از سایتهایی که به شما امکان ساخت اسکیما را میدهند، میشوید. سایت Technicalseo.com یکی از بهترین سایتهای رایگان برای ساخت اسکیما است. از لیست اسکیماها Local Business را انتخاب کرده و اطلاعات را پر میکنید. حتی اگر نیاز به ایمیل دارید از افراد نزدیک به خود شروع کنید و از آنها بخواهید هر ایمیلی که از هر شخصی سراغ دارند برای شما ارسال کنند.
این یک راهکار قدیمی است که برای کسب و کار های محلی خیلی خوب جواب میدهد. تنها کاری که شما باید بکنید این است که عنوان اصلی خود را در حدود 2 الی 3 کلمه بهینه کنید. به عنوان مثال این کسب و کار محلی در موضوع بازسازی آشپزخانه سان دیگو و ترمیم حمام سان دیگو بهینه سازی شده است. وقتی صحبت از لینک سازی محلی میشود یعنی هر تکنیکی که در سئو عادی انجام می دهیم باید برای کسب و کار های محلی مانند پزشکان ، پیتزا فروشان و سایر کسب و کار ها هم انجام دهیم. در بخش های قبلی اشاره کردیم که جواب دادن به بررسی ها چقدر می تواند مهم باشد. این به گوگل نشان میدهد شما به مشتریان بالقوه ای که دارید توجه میکنید.
این اقدامات کمک میکنند تا سایت شما برای کاربران محلی و موتورهای جستجو جذابتر و قابلفهمتر باشد. استفاده از سئو محلی یک راهکار بسیار مؤثر و ضروری برای کسبوکارهایی است که میخواهند در دنیای دیجیتال مشتریان بیشتری از منطقه خود جذب کنند. پس اگر هدف شما رشد در بازارهای محلی است، حالا بهترین زمان برای شروع است. نظرات و امتیازهای خوب نه تنها اعتبار شما را افزایش میدهد، بلکه تأثیر مثبتی بر رتبهبندی شما در نتایج جستجو دارد. بهینهسازی وبسایت برای دستگاههای موبایل نیز از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا بیشتر جستجوها به صورت موبایلی انجام میشود. در این مقاله پیام آوا پردازش، به بررسی اهمیت و اصول اولیه سئو لوکال خواهیم پرداخت و نکاتی را برای بهبود استراتژیهای سئوی محلی ارائه خواهیم کرد.
به محتوای برتر فکر کنید؛ چراکه محتوای خاص و دستاول به اعتبار برند شما میافزاید و مخاطب بیشتری نام برند شما در سرپ گوگل میبینند. موضوعی که سئوی محلی را منحصربهفرد میکند این است که گوگل از مجموعۀ متفاوتی از فاکتورهای رتبهبندی برای نتایج جستوجوی محلی استفاده میکند اما درهرحال، بسیاری از فاکتورهای سئو مشابه سئو محلی است. اگر شما کسب و کار خود را به نقشه گوگل اضافه کرده باشید، احتمالا متوجه اهمیت بخش نظرات یا همان Review شدهاید. این بخش یکی از مهمترین بخشهایی است که به کاربران کمک میکند تا خدمات یا محصولات یک فروشگاه را انتخاب کنند. در اینجا به شما پیشنهاد میدهیم که حتما از خریداران خود بخواهید که نظر خود را در مورد محصولات شما بنویسند و با دیگران به اشتراک بگذارند. اگر به آمار رسمی گوگل سر بزنیم، متوجه میشویم که 18 درصد از جستجوهای محلی در طول همان روز جستجو به خرید منجر میشود و 78 درصد این جستجوها نیز بعد از گذشت 1 روز به یک خرید منتهی خواهد شد.
بیایید از ابتدا شروع کنیم؛ سئو محلی چیست و چرا اهمیت دارد؟ برای کمک به شما در بهینهسازی کسبوکارتان برای سئوی محلی راهنمای جامعی نوشتهایم که نکات مهم و ابزارهای سئوی محلی را پوشش میدهد. در این راهنما میآموزید که چگونه کسبوکار خود را در لوکال سئو رتبهبندی کنید تا مشتریان بیشتری داشته باشید. یکی دیگر از عوامل مهمی که باید هنگام مدیریت نقل قول های محلی خود در نظر بگیرید، انتخاب دایرکتوری های مناسب برای فهرست کردن کسب و کارتان است. فهرست کردن کسب و کار شما در فهرست های آنلاین مرتبط و معتبر می تواند به افزایش دید آنلاین شما، افزایش ترافیک وب سایت و بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو کمک کند. از سوی دیگر، فهرست کردن کسب و کار شما در فهرست های نامربوط یا هرزنامه می تواند نتیجه معکوس داشته باشد و به اعتبار آنلاین شما آسیب برساند.
شما برای ثبت کسبوکار خود در گوگل، نیاز است وارد حساب کاربری خود شوید و اطلاعات وبسایت خود را ثبت کنید. در قدم بعدی باید منتظر باشید تا گوگل صحت اطلاعات ارسال شده توسط شما را تأیید کند. عبارتهایی که درون صفحه NAP (مثل شماره تماس، نام، آدرس و…) متاتگهای بهینهسازی شده و مالکیت دامنه، از سری عوامل موفقیت شما در سئو محلی است. ازآنجاییکه بیشتر افراد به دنبال پیداکردن نزدیک خدمات و محصولات به خود هستند، گوگل کسبوکارهایی که به این دسته از افراد بیشتر نزدیک باشد را به آنها نشان میدهد تا بتوانند بازخورد و نتیجه بهتری بگیرند. این اقدامات شما موجب این میشود تا کسبوکار شما توسط سایر کسبوکارهای واقع در شهر خودتان معتبر شناخته شود و به در همین روند، موتورهای جستوجو نیز شما را وبسایت و کسبوکاری معتبر شناسایی کنند و به شما اعتبار دهند. این کلمات باید شامل عبارات مرتبط با خدمات شما و نام منطقهای باشد که در آن فعالیت میکنید.
با توجه به تحریم ایران، امکان استفاده از این ابزار از ما سلب شده است ولی همچنان میتوانیم از Google Maps استفاده کنیم. با تحقیق کلمات کلیدی به روش درست، میتوان کلمات کلیدی مناسب و در راستای اهداف کسب و کار را شناسایی کرد و با استفاده از آنها سریعتر در سئو پیشرفت کرد. بررسی ها همراه با جواب مدیر کسب و کار نشان میدهد که مصرف کنندگان به آن تجارت اعتماد کردند چون آن را بررسی کردند و نظر خودشان را اعلام کردند. NAP ( Name , Address و Phone Number ) یکی دیگر از عوامل رتبه بندی سئو محلی است. سند NAP جاهایی است که آدرس و نام و شماره تلفن در لیست آن قرار گرفته باشد. محتوایی که در سایت منتشر میکنید به همراه پیوند هایی که به شما میدهند در map pack شما نقش دارند.
این ابزار وظایف مدیریت لیستهای آنلاین را خودکار کرده و ثبات اطلاعات کسبوکار شما را تضمین میکند. BrightLocal با ارائه گزارشهای دقیق و مدیریت یکپارچه، تمام نیازهای سئو محلی شما را پوشش میدهد. شرکت در رویدادهای محلی یا حمایت از آنها میتواند فرصتهای خوبی برای لینکسازی باشد. 61 درصد از مصرفکنندگان در یک نظرسنجی جستوجوی محلی گفتهاند که هر روز در گوگل جستوجوها را به صورت محلی سرچ میکنند. وب سایت خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید و آن را کاربر پسند کنید. ردیابی و اندازه گیری عملکرد سئوی محلی شما برای اطمینان از اینکه تلاش های شما نتیجه داده است ضروری است.
اگر کسبوکار شما نام، مکان فیزیکی یا شماره تلفن خود را تغییر داده است باید در اسرعوقت دادههای جدید را بهروز کنید. اگر مکان کسبوکار خود را تغییر ندادهاید، توصیه میکنیم آدرس کسبوکارتان را در نمایهGoogle دوباره بررسی کنید تا درست باشد. تجربه نشان داده است که هر موقع از کاربر خواستیم که نظر خود را به روش مشخصی به اشتراک بگذارد، معمولا این کار توسط آنها انجام خواهد شد. شما میتوانید خودتان دست به کار شوید و با ایجاد کامنت، بخش نظرات را گسترش دهید. حالا که در مورد اهمیت Local SEO فهمیدیم، بهتر است ببینیم که چه کارهایی را باید انجام دهیم تا بتوانیم سایت خود را بر روی کلمات کلیدی محله محور سئو کنیم. در این مطلب به طور کامل در مورد سئوی محلی و اهمیت آن صحبت خواهیم کرد و به شما یاد خواهیم داد که چگونه این کار را برای بیزینس خود انجام دهید.
بسته نقشه Map Pack یا بسته محلی مجموعهای از 3 نتیجه کسبوکار محلی است که گوگل در قسمت بالای نتایج جستوجو و در کنار نقشه (یا پایین نقشه) آن را نشان میدهد. به طور قطع برخی از عوامل رتبهبندی مانند بکلینکها به شما در رتبهبندی نتایج ارگانیک محلی و سئو کمک میکنند. سایر عوامل رتبهبندی جستوجوی محلی مانند NAPها فقط برای رتبهبندی در Map Pack مهم هستند. با بهینه سازی سایت برای سئوی محلی، کسبوکارها میتوانند محصولات و خدمات خود برای مشتریان بالقوه محلی و سایر کاربران عرصه کنند. با پیروی از بهترین شیوههای SEO محلی، کسبوکارها ترافیک ارگانیک را از جستوجوهای انجامشده در مناطق اطراف خود به دست میآورند.
نوشتن نقد و بررسی و نظرات توسط کاربران (هم کمیت و هم کیفیت نظرات)، یکی از مهمترین عوامل رتبهبندی در نتایج جستوجوی محلی است. استفاده از تکنیکهای سئوی محلی، به شما کمک میکند همین مشتریها را جذب کنید؛ کسی که به خدمات یک کسبوکار در یک منطقهٔ مشخص نیاز دارد. شما باید برای هر کدام از کلمات کلیدی اصلی سایت خود صفحه ای مستقل تولید کنید. هر کدام از صفحات سایت باید دارای متا تگ عنوان و متا تگ توضیحات مستقل با کلمه کلیدی مربوط به همان صفحه باشند. شما می توانید برای بهینه سازی بیشتر محتوای صفحات از لینک های داخلی نیز کمک بگیرید و با کلمات کلیدی به صفحات مرتبط لینک بدهید.
سئو محلی یک استراتژی بهینهسازی موتورهای جستوجو است که به کسبوکار شما کمک میکند در نتایج جستوجوی محلی در گوگل بیشتر دیده شود. هر کسبوکاری که فروشگاه یا مکانی دارد یا به یک منطقه جغرافیایی خدمات میدهد میتواند از سئوی محلی بهرهمند شود. در دنیای امروز، کسبوکارهای محلی نیاز دارند تا برای بهتر دیده شدن در جستجوهای محلی، بهینهسازی شوند. این بهینهسازی که به عنوان "سئو لوکال" یا "سئو محلی" شناخته میشود، به کسبوکارهای محلی کمک میکند تا در مقابل رقبای خود برتری پیدا کنند و بهتر دیده شوند. در این مقاله، به این موضوع اشاره خواهیم کرد که چگونه لوکال سئو را بهبود دهید و بهترین روشها برای رسیدن به موفقیت در این زمینه را معرفی خواهیم کرد. سئو داخلی یکی از بخشهای مهم در بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو است که شامل تمام اقداماتی میشود که بر روی وبسایت انجام میدهید تا رتبهبندی آن در نتایج جستجوی محلی بهبود یابد.
محتوایی تولید کنید که نشاندهنده تخصص (Expertise)، اعتبار (Authoritativeness) و قابلاعتماد بودن (Trustworthiness) شما باشد. محتوای خود را با کلمات کلیدی محلی بهینه کنید و موضوعاتی را پوشش دهید که برای کاربران منطقه شما جذاب است. این کار به موتورهای جستجو کمک میکند ساختار سایت شما را بهتر درک کنند و همچنین کاربران را به اطلاعات مرتبط هدایت میکند. پلتفرمی جامع برای نظارت و بهبود رتبهبندی جستجوهای محلی، ایدهآل برای کسبوکارهای کوچک و آژانسهای بازاریابی. پروفایل Google Business خود را ایجاد و اطلاعات آن را بهروز کنید.
افراد بسیاری به دنبال خدمات شما در گوگل هستند؛ بنابراین شما باید آدرس، شماره تلفن و نام خود را در گوگل به صورت درست بنویسید و برای انجام این کار NAP خود را تنظیم کنید. متن NAP شما باید در سایت به صورت اچتیامال HTML و قابل خزیدن گذاشته شود تا گوگل آن را با توجه به نتایج جستوجوی مبتنی بر مکان بهتر نمایش دهد. گوگل فقط نتایج محلی را برای کلمات کلیدی که شامل یک شهر یا استان خاص هستند نشان نمیدهد. اگر گوگل احساس کند که جستوجوی شما به مجموعهای از نتایج محلی نیاز دارد، آن نتایج را به شما نشان میدهد؛ حتی اگر در کلمه کلیدی شما محل و مکان مورد نظر نباشد. هنگامی که شخصی جستوجویی انجام میدهد، گوگل فهرست خود را اسکن میکند تا بهترین نتایج را برای درخواست آن شخص ارائه دهد.
همیشه سعی کنید در جملاتی که در توضیحات متا استفاده میکنید از کلماتی استفاده کنید که کاربر را ترغیب کند به سایت شما سر بزند. تمام کاری که شما باید انجام بدید این است که موقعیت بیزینس خود را در گوگل مپ پیدا کنید. البته این مورد را بگویم که این تاکتیک ها هیچکدام جای NAP یا بهینه سازی GMB را نمیگیرند. بعد از اینکه استناد های خود را در Yelp، FourSquare، Angie’s List و… ثبت کردید چه اتفاقی می افتد؟ هرچه بتوانید این استناد ها را ثبت کنید به نفع خودتان است چون رتبه Map Pack شما را افزایش میدهد. در نهایت چون شما دارید در منطقه خودتان خدمت رسانی میکنید نرخ تبدیل تان به شدت افزایش پیدا میکند.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری